Kirjaudu

Turvallisesti asiakastyössä -webinaari

Loading Loading...

Ajankohta 4.12.2019
Aika 9.00 - 12.00
Paikkakunta Webinaari
Ilmoittautumisaika


Moni kunta-alan ammattilainen kohtaa väkivaltaa tai sen uhkaa asiakkaan tai kuntalaisen toimesta. Kun uhkailua ja väkivaltaa näyttäytyy kuntatyöntekijöiden arjessa, on siihen myös syytä varautua tarvittavalla tavalla ja käsiteltävä tilanteet niin, ettei kauaskantoisia seurauksia terveyteen ja jaksamiseen pääse syntymään.

Koetko että osaat itse käsitellä uhkaavia tilanteita, joita mahdollisesti arjessasi kohtaat? Onko teillä käytössä järjestelmälliset menetelmät tilanteiden purkuun? Uuden webinaarimme tavoitteena on lisätä henkilöstön itsevarmuutta ja toimintakykyä
haasteellisissa tilanteissa sekä luoda toimintamalleja niiden
ennaltaehkäisyyn.

Webinaarin aikana opit esimerkiksi:
-Väkivallan uhkaan varautumisesta sekä toimintamalleja uhkaavien tilanteiden varalle
-Tunnistamaan vaaran merkkejä
-Konfliktinhallinnasta
-Puhumalla rauhoittamisen perustekniikoita
-Uhkaavien tilanteiden jälkihoidosta

Koulutus on suunnattu sinulle, joka saatat kohdata asiakkaiden tai kuntalaisten aiheuttamia uhka- tai väkivaltatilanteita arjessasi. Koulutus on myös hyödyllinen esimiehille sekä henkilöstöhallinnon asiantuntijoille.

HENKILÖTURVALLISUUS TYÖSSÄ
-väkivallan uhkaan varautuminen
-turvalliset työtilat
-työtoverien turvallisuuden varmistaminen
-turvallinen yksintyöskentely
-hälytystilanteet ja hälyttämisen menetelmät
-toimintamalli väkivaltatilanteiden varalle

TURVALLISUUSTAITAJAN LAKIPAKETTI
-uhkailu ja pakottaminen
-uhkatilanteiden toimivaltuudet ja hätävarjeluoikeus

HAASTEELLISEN TILANTEEN HALLINTA
-konfliktinhallinta
-omien asenteiden ja henkilökohtaisten valmiuksien tiedostaminen
-uhkatilanteiden synty ja kehittyminen, vaaran merkit
-sanattoman viestinnän hyväksikäyttö rauhoitettaessa tilannetta
-puhumalla rauhoittamisen perustekniikat
-Kukipaso-malli
-hankalan asiakaspalvelutilanteen lopettaminen tyylikkäästi ja turvallisesti

TRAUMAATTISEN TILANTEEN JÄLKIHOITO
-uhkaavien tilanteiden jälkeen tapahtuva henkinen tuki

210,00 EUR + alv 24%
Perushinta/osallistuja.

Osallistumismaksu webinaariin sisältää katselutunnuksen sekä sähköisen materiaalin.

Mikäli samasta organisaatiosta on useampi osallistuja, käytämme hintaporrastusta.

4 tai enemmän, hinta on 840 euroa (+ alv).
11 tai enemmän, hinta on 1400 euroa (+alv).
21 tai enemmän, hinta on 1850 euroa (+alv)
31 tai enemmän, hinta on 2200 euroa (+alv)
41 tai enemmän, hinta 2400 euroa (+alv)
51 tai enemmän, hinta 2600 euroa (+alv)
61 tai enemmän, hinta 2800 euroa (+alv) (ns. maksimihinta)

Peruutusehdot:
Kuluton peruutus 19.11. mennessä. Sen jälkeen tehdyistä peruutuksista pidätämme 50% osallistumismaksun perushinnasta + alv. Laskutamme osallistumisen tilaisuuden jälkeen. Laskuihin lisätään 5€ käsittely- ja toimistomaksu + alv/ lasku.

Lisätiedot

Lähetyssivuna suosittelemme Crome- tai Firefox selainta.

Tarkista oman organisaatiosi ICT-tuesta:

Ettei organisaatiossasi ole estetty live stream-lähetysten katsomista.
Katselussa käytettävän koneen muistin tulee olla min. 8 Gt.
Organisaatiosi nettinopeuden tulee olla vähintään 5 Mb/s.

Webinaarin asiantuntijana toimii toimitusjohtaja Asko Mäkinen Dekonta Oy:stä, joka on haasteellisten asiakaspalvelutilanteiden ja rikosten ennaltaehkäisyyn erikoistunut koulutus- ja konsultointiyritys 25 vuoden kokemuksella.

Kouluttaja Asko Mäkinen on pitkän linjan turvallisuusalan ammattilainen, joka tunnetaan mukaansatempaavista luennoista ympäri maatamme. Mäkisen luennoista jää käteen ideoita, joita on helppo soveltaa käytäntöön työpaikan turvallisuusratkaisuja ja työn turvallisuuteen tähtääviä toimenpiteitä suunniteltaessa.

Ilmoittaudu

Yhteyshenkilöt

KoulutuspäällikköEssi Koskenvesapuh. +358 44 481 1430etunimi.sukunimi@fcg.fi
KoulutuskoordinaattoriAnn-Katri Hammamipuh. +358 45 867 3224etunimi.sukunimi@fcg.fi



FCG Koulutus Oy
Osmontie 34 (PL 950)
00601 Helsinki
puh. 010 4090
etunimi.sukunimi@fcg.fi
www.fcg.fi/koulutus

Tulosta (PDF)