Kirjaudu

Some-passi

Loading Loading...

Ajankohta
Aika
Paikkakunta Webinaareja + Tampere
Ilmoittautumisaika


Sosiaalisen median kenttä on syntynyt nopeasti ja muuttuu koko ajan. SOME-passin suorittaminen evästää osallistujasta taitavan someviestinnän osaajan, joka toimii sujuvasti sosiaalisen median eri kanavissa. Koulutus tarjoaa perustietopaketin yleisimmin käytetyistä sosiaalisen median kanavista sekä sisällön suunnittelusta ja tuottamisesta.

Koulutuksen hyödyt:
• saat kattavan kokonaiskuvan sosiaalisen median eri kanavista ja niiden luonteesta
• osaat viestiä eri kanavissa niille ominaisella tavalla
• ymmärrät eri kanavien roolin oman kuntasi viestinnässä
• osaat suunnitella ja tuottaa sisältöä siten, että eri kanavien sisällöt tukevat toisiaan
• opit käyttämään sosiaalisen median analytiikkaa
• saat käytännön vinkkejä, jotka helpottavat ja nopeuttavat sisällön suunnittelua ja tuottamista

Koulutukseen voi ilmoittautua 3.3.2020 asti.

Koulutus koostuu kahdesta webinaaritallenteesta, lähipäivästä Tampereella 18.3. ja webinaarista 23.3. Suorittamisesta saa some-passin.

Palautetta tallenteesta Some haltuun: Facebook ja Instagram
” Positiivista, että käytiin läpi nimenomaan kuntaorganisaatioiden caseja, niin voi samaistua paremmin.”

”Selkeäsanainen, rennon letkeä esitystapa, jota jaksaa oivasti kuunnella. Hyvä asiasisältö, osittain tuttua mutta myös paljon uutta ja ennen kaikkea, kun saa pari tuntia keskittyä vain tähän asiaan, niin kummasti alkaa tulemaan ideoita hoitaa asioita eri tavalla kuin ennen. Kiitos, pidin paljon ja odotan innolla tulevia webinaareja ja 18.3. lähiopetuspäivää Tampereella.”

Koulutus on keskusteleva, käytännönläheinen ja hyödyllinen kaikille, jotka suunnittelevat tai tuottavat materiaalia sosiaaliseen mediaan. Koulutus sopii esimerkiksi tiedottajille, esimiehille, viestinnän ja markkinoinnin suunnittelijoille, assistenteille, sihteereille, koordinaattoreille ja asiakaspalvelun työntekijöille. Se ei kuitenkaan edellytä sosiaalisen median tuntemista etukäteen. Saat todistuksen koulutuskokonaisuudesta ja sen sisällöistä.

Some-passi

Tallenteet suositellaan katsottavaksi ennen lähipäivää Tampereella. Myös viimeisestä webinaarista tehdään tallenne.

TALLENNE: Some haltuun: Facebook ja Instagram
• Facebookin ja Instagramin perusteiden lyhyt kertaus
• Miksi ja miten kunta käyttää Facebookia ja Instagramia?
• Millaiset sisällöt ovat tehokkaimpia - käytännön esimerkkejä.
• Käytännön sisällöntuotannon vinkkejä.

TALLENNE: Some haltuun: Twitter ja LinkedIn
• Twitterin ja LinkedInin perusteet
• Twitter ja LinkedIn kunnan ja yksilön käytössä.
• Millaiset sisällöt sopivat Twitteriin ja LinkedIniin?
• Asiantuntijana Twitterissa ja LinkedInissä

Lähikoulutuspäivä Tampereella (Radisson Blu Grand Hotel Tammer):
18.3.2020 klo 9.00 – 16.00
Sosiaalisen median sisällöt ja analytiikka -työpaja
• Sosiaalisen median suunnitelma organisaatiotasolla -
- työnjako ja resurssointi käytännön tasolla
• Suunnitelman hyödyt käytännössä
• Sosiaalisen median seuranta ja analytiikka
• Työpajassa tehdään ryhmätyönä sosiaalisen median sisiältöjä eri tilanteisiin ja määritellään niihin mittarit.

Maineenhallinta ja asiakaspalvelu sosiaalisessa mediassa -työpaja
• Työpajassa tehdään ryhmätyöt erilaisista sosiaalisen median maineenhallinnan ja asiakaspalvelun tilanteista.

WEBINAARI: Mainonta Facebookissa ja Instagramissa
Webinaari: 23.3.2020 klo 13.00 – 15.30
• Facebook-mainonnan hyödyt
• Miten Facebook-mainonta toimii?
• Mainostilin ja Business Managerin luonti
• Mainoskampanjan rakenne
• Mainosryhmät: Kohdentaminen, sijoittelut, budjetit ja aikataulu
• Mainosten luonti ja eri mainosmuodot

Osallistumismaksu:
- Ilmoittaudu koulutukseen 31.12. mennessä ja saat koko koulutuspaketin hintaan 650 € + alv.
- Ilmoittautuminen 1.1. jälkeen maksaa 695 € + alv.

Osallistumismaksu sisältää opetuksen, julkaisuluvan saaneen sähköisen materiaalin, webinaaritallenteet ja lähipäivässä ohjelmaan merkityt ateriat.

Osallistumismaksuun lisätään laskutuslisä 5 € / lasku.

Peruutusehdot
Ilmoittautumisen voi peruuttaa maksutta 3.3. mennessä. Tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista peritään 50 % osallistumismaksusta (+ alv + laskutuslisä). Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan ja osallistuja jättää saapumatta tilaisuuteen, laskutetaan koko osallistumismaksu.

Osallistujat saavat sähköpostitse vahvistuskirjeen tilaisuuden toteutumisesta noin kaksi viikkoa ennen koulutuspäivää.

Webinaareja + Radisson Blu Grand Hotel Tammer
Satakunnankatu 13
33100 TAMPERE

Lisätiedot

Ilmoittautuminen:
Voit ilmoittautua koulutukseen 3.3. asti.

Tarvitsetko majoitusta ennen lähipäivää
Olemme varanneet majoituskiintiön Radisson Blu Grand Hotel Tammerista ajalle 17.3. - 18.3.2020.

Hotellin tiedot:
Radisson Blu Grand Hotel Tammer
Satakunnanatu 13, 33100 Tampere
https://www.radissonhotels.com/en-us/hotels/radisson-blu-tampere-grand-tammer

Huonehinnat:
- 1-hengen huone: 137 € / vrk / huone

Huonehintoihin sisältyy runsas buffet-aamiainen, hotelliasukkaiden saunavuoro, langaton internetyhteys ja alv. Hotelli pitää oikeuden ALV muutokseen. Hinnat sisältävät myös S-Card edut.

Majoituskiintiö on voimassa 17.2. asti.

Varaukset: Osallistuja varaa ja maksaa hotellimajoituksensa itse.
Radisson Blu Keskusmyyntipalvelu
- Puhelin: 020–1234 700 / yksittäiset huonevaraukset
- Sähköposti: reservations.finland@radissonblu.com
Mainitkaa ystävällisesti kiintiötunnus Some-passi varausta tehdessä.

Viestinnän kouluttaja, MAT, MTi Teija Leino, iTello

Teija on markkinoinnin, viestinnän ja myynnin ammattilainen sekä kokenut kouluttaja. Hän on tehnyt pitkän, yli 20 vuoden työuran, media-alalla ja käytännössä elänyt median murroksen. Teijan intohimona on julkisen sektorin viestintä, asiakaspalvelu ja markkinointi. Lisäksi Teijalla on 20 vuoden ajalta kokemusta kunnallisesta ja seutukunnallisesta päätöksenteosta muun muassa kunnanhallitustyöskentelystä yhteensä 16 vuotta.

digimainonnan asiantuntija, kouluttaja Johanna Järäinen, iTello

Johanna kouluttaa hakukoneoptimointia ja -mainontaa sekä sosiaalisen median mainontaa. Hän myös tekee jatkuvasti digimainontaa asiakkaille hyvällä menestyksellä. Johanna muistuttaa, että digimarkkinointi on yleensä perinteistä mainontaa mitattavampaa, ja sen tuloksiin pystytään reagoimaan nopeasti. Facebook-, Instagram- ja Google-mainonnalla tavoitetaan asiakkaat siellä, missä he ovat. Johanna on positiivinen ja innostava kouluttaja, joka pitää huolen siitä, että koulutuksesta on aina konkreettista hyötyä.

Ilmoittaudu

Yhteyshenkilöt

KoulutuspäällikköPaula Mäkipuh. +358 44 278 6728etunimi.sukunimi@fcg.fi
KoulutuskoordinaattoriJutta Kellosalopuh. +358 40 1410 224etunimi.sukunimi@fcg.fi



FCG Koulutus Oy
Osmontie 34 (PL 950)
00601 Helsinki
puh. 010 4090
etunimi.sukunimi@fcg.fi
www.fcg.fi/koulutus

Tulosta (PDF)