Kirjaudu

Sosiaali- ja terveydenhuollon ammattilaisen asiakaspalvelukoulutus

Loading Loading...

Ajankohta 1.11.2017
Aika
Paikkakunta Helsinki
Ilmoittautumisaika


Valinnanvapauden lisääntyminen ja muut ympäristön muutokset haastavat terveydenhuollon toimijat yhä vaativampaan asiakaskohtaamiseen ja laadukkaampaan palveluun. Jokainen organisaation jäsen osallistuu markkinointiin omassa työssään ja omassa toiminnassaan. Tule hakemaan vahvistusta osaamisellesi ja syventämään taitojasi asiakaspalvelussa.

Päivältä saat mukaasi tietoa muun muassa asiakkaan kontaktoinnista, kohtaamisesta ja vuorovaikutuksesta, terveyspalveluiden myynnistä ja markkinoinnista, asiakaspalvelusta ja uusista asiakaspalvelukanavista sekä palvelumuotoilusta.

Lämpimästi tervetuloa!

Ilmoittautuminen viimeistään 16.10. mennessä.

Terveydenhuollossa asiakastyössä toimivat lääkärit, hoitajat, sihteerit ja muut asiasta kiinnostuneet

8.30 Ilmoittautuminen ja kahvi

8.45 Tervetuloa koulutukseen
koulutuspäällikkö Inka Suhonen, FCG

9.00 Terveyspalveluiden myynti ja markkinointi
- Miksi terveyspalveluja markkinoidaan
- Markkinointiohjeiden erityispiirteitä
- Asiakkaan asema markkinoinnissa
Katja Laine

9.30 Asiakkaan valinnanvapaus
- Mitä asiakkaan valinnanvapaus käytännössä tarkoittaa
- Sote ja valinnanvapaus
- Valinnanvapaus kansainvälisesti
Katri Tunttunen

10.00 Tauko

10.15 Asiakkaan kohtaaminen ja vuorovaikutus
- Asiakastapahtuman haasteet ja ainutkertaisuus
- Erilaiset persoonat
- Persoonallisuustesti
- Asiakaskokemuksen ylittäminen toistuvasti
Katja Laine

11.00 Lounas

12.00 Osa-aikainen markkinoija ”brändin” rakentajana
-Jokainen työntekijä rakentaa brändiä
-Vahva brändi mahdollistaa menestyvän liiketoiminnan
-Mitä merkitystä brändillä on asiakkaalle
Katri Tunttunen

12.30 Workshop
Katri Tunttunen

13.00 Palautteen antaminen ja vastaanottaminen
- Mikään ei ole niin vaikeaa kuin positiivisen palautteen vastaanottaminen
- Miten annan rakentavaa palautetta niin ettei tule itku
Katja Laine

13.30 Kahvi

14.00 Palvelumuotoilu
-Palvelumuotoilun ja palvelupolun määritelmät
- Palvelun määrittäminen
- Palvelukokemuksen tasot
Pirita Ihamäki

14.45 Asiakaspalvelija ja uudet asiakaspalvelukanavat
- Asiakkaan odotukset ja palvelun tarjoajan odotukset
- Asiakkaan kokema arvo
- Uudet asiakaspalvelukanavat
Pirita Ihamäki

15.15 Yhteenveto ja keskustelu

15.30 Päivän päätös, hyvää kotimatkaa

340,00 EUR + alv 24%
Hintaan sisältyy opetus, sähköinen materiaali ja ohjelmassa mainitut tarjoilut. Laskutuslisä 5 euroa (+ alv. 24 %).

Osallistuminen voidaan peruuttaa maksutta ennen viimeistä ilmoittautumispäivää, joka on 16.10. Tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista peritään 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan ja osallistuja jättää saapumatta tilaisuuteen, laskutetaan koko osallistumismaksu

Helsinki, Orginal Sokos Hotel Presidentti
Eteläinen Rautatiekatu 4
00100 HELSINKI

Ilmoittaudu

Yhteyshenkilöt

KoulutuspäällikköInka Suhonenpuh. +358 50 592 0284etunimi.sukunimi@fcg.fi
KoulutuskoordinaattoriJenna Luotonenpuh. +358 44 055 6653etunimi.sukunimi@fcg.fi



FCG Koulutus Oy
Osmontie 34 (PL 950)
00601 Helsinki
puh. 010 4090
etunimi.sukunimi@fcg.fi
www.fcg.fi/koulutus

Tulosta (PDF)