Kirjaudu

Työllisyyspalvelut ja asiakkaan kohtaaminen

Loading Loading...

Ajankohta 27.11.2018
Aika
Paikkakunta Helsinki
Ilmoittautumisaika


Onko muutosta tulossa työllisyyspalveluihin? Miten muutos vaikuttaa itseeni, entä asiakkaaseen? Miten asiakaspalvelun käy?

Tilaisuudessa käydään läpi muutoksen vuorovaikutusta: sen vastaanottamista, ja mitä hyvä asiakaspalvelu on sen keskellä. Työyhteisön vuorovaikutus on hyvin tärkeä osaamisalue sekä työyhteisön sisällä että asiakkaiden kanssa - sisäinen vuorovaikutus heijastuu myös asiakastyöhön ja toisinpäin.

Palauttenantaminen ja ilmapiiri koskettavat sekä työyhteisön sisäistä kommunikointia että asiakastyötä. Tässä koulutuksessa käydään läpi asiakaspalvelun kulmakiviä ja haastavia vuorovaikutustilanteita. Lisäksi rakennetaan vuorovaikutuksen pelisäännöt.

Tilaisuus on tarkoitettu kaikille työllisyyspalveluissa asiakastyössä työskenteleville.

Ohjelma

8.30 Aamukahvi

9.00 Tervetuloa!
Koulutussuunnittelija Ulla Hallakoski, FCG Koulutus Oy

9.05 Kuntien työllisyyttä edistävä toiminta maakunta-uudistuksessa
Kehityspäällikkö Erja Lindberg, Suomen Kuntaliitto

9.30 – 15.30 osuuden puhujana viestintäkouluttaja Minna Haapsaari, Viestintä Haapsaari Oy:stä

9.30 Työkulttuuri ja työntekeminen muuttuvat, asiakas pysyy
• Kuinka palvella asiakasta hyvin muutoksien keskellä?
• Muutoksen vastaanottaminen ja jaksaminen

Asiakaspalvelu on vuorovaikutusta
• Vuorovaikutussuhteen rakentaminen
• Hyvän asiakaspalvelun kulmakivet
• Haastavat asiakaspalvelutilanteet

11.30 Lounas

12.30 Työyhteisötaidoilla parempaa työarkea
• Jokainen tarvitsee sosiaalista tukea
• Palautteenantaminen ja vastaanottaminen
• Ilmapiiriin vaikuttaa jokainen

13.30 Kahvitauko

14.00 Vuorovaikutusosaamisen kehittäminen
• Yhteenveto: Pelisäännöt hyvälle vuorovaikutukselle

15.30 Tilaisuuden päätös

Hyvää kotimatkaa!


330,00 EUR + alv 24%
Maksu sisältää luentomateriaalin sekä ohjelmassa mainitut tarjoilut. lisäämme laskuun laskutuslisän 5 € (+ alv 24 %).

Peruutusehdot
Osallistuminen voidaan peruuttaa maksutta ennen viimeistä ilmoittautumispäivää, 13.11.2018. Tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista peritään 50 prosenttia osallistumismaksusta. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan ja osallistuja jättää saapumatta tilaisuuteen, laskutetaan koko osallistumismaksu. Maksuihin lisätään arvonlisävero.

Helsinki, Original Sokos Hotel Presidentti
Eteläinen Rautatiekatu 4
00100 Helsinki

Lisätiedot

Viimeinen ilmoittautumispäivä 13.11.2018.

Ilmoittaudu

Yhteyshenkilöt

KoulutuspäällikköUlla Hallakoskipuh. +358 50 302 7712etunimi.sukunimi@fcg.fi
KoulutuskoordinaattoriUlla Hallakoskipuh. +358 50 302 7712etunimi.sukunimi@fcg.fi



FCG Koulutus Oy
Osmontie 34 (PL 950)
00601 Helsinki
puh. 010 4090
etunimi.sukunimi@fcg.fi
www.fcg.fi/koulutus

Tulosta (PDF)