Kirjaudu

Asiakaspalvelun kehittäminen yhtiöissä

Loading Loading...

Ajankohta 25.9.2019
Paikkakunta Helsinki
Ilmoittautumisaika


Asiakaskohtaamiset ovat yhä vaikeampia asiakkaiden vaatimusten lisääntyessä, asiakastyöntekijän on pystyttävä palvelemaan yhä vaativampia asiakkaita, etenkin yrityksissä on lunastettava palvelulupaus joka kerta erikseen.

Koulutuksen jälkeen:
* Tiedät erinomaisen asiakaspalvelun elementit
* Tunnistat erilaisten asiakkaiden palvelutarpeet
* Taidat paremmin haastavat asiakastilanteet
* Tunnistat omat vahvuudet ja kehittymiskohteet asiakastyössä

TOTEUTUS
teoriaiskut
osallistavat menetelmät
kokeilut, valmennus

Jo yksi erinomaisesti onnistunut asiakaskohtaaminen voi maksaa koulutuksen kustannuksen moninkertaisena takaisin.

Koulutus on suunniteltu yhtiöissä toimiville, asiakastyötä tekeville henkilöille ja asiakaspalvelusta vastaaville esimiehille. Palveluammateissa toimivien lisäksi koulutus sopii erinomaisesti asiantuntijatyötä tekeville henkilöille.

8.30 kahvi ja ilmoittautuminen

9.00 Asiakaspalvelusta erinomaiseen asiakaspalveluun
-odotukset ylittävä asiakaspalvelu
-palvelukokemus
-inhimillinen kaksoistavoite kohtaamisessa

10.45-11.00 tauko

11-12.00 Erilaisten asiakkaiden palvelutarpeet

12-12.45 lounas

12.45-14.00 Haastavat asiakastilanteet

14.00-14.15 Kahvitauko

14.15-16.00 Omat vahvuudet ja kehittymiskohteet asiakaspalvelussa

16.00 Päivän lopetus


(pidätämme oikeuden ohjelmamuutoksiin )

290,00 EUR + alv 24%
Kaikkiin hintoihin lisäämme alv. 24 % sekä laskutuslisän 5 euroa (+alv. 24%)

Hinta sisältää:
ohjelman, sähköisen materiaalin sekä ohjelmassa mainitut tarjoilut.

Jos samasta organisaatiosta (yhteislaskulla, osallistuu 5 henkilöä tai useampi, kysy tarjous!)

Peruutus:
Osallistuminen voidaan peruuttaa maksutta 11.9.2019 asti. Tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista peritään 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan ja osallistuja jättää saapumatta tilaisuuteen, laskutetaan koko osallistumismaksu. Osallistuja voidaan vaihtaa toiseen henkilöön.

Terhi Mäkiniemellä on 15 vuoden kokemus koulutus, konsultointi ja valmennustyöstä. Asiakaspalvelun-, markkinoinnin- ja myynnin sekä vuorovaikutuksen osalta.

Viime vuosina Mäkiniemi on kouluttanut, valmentanut ja coachannut henkilöstöä lisäksi mentaalisen pääoman kehittämisestä, itsen johtamisesta, työhyvinvoinnin kehittämisestä ja stressin selättämisestä.

Koulutukseltaan Terhi on tradenomi, ammatillinen aikuiskouluttaja, NLP Trainer, IANLP sertifioitu Coach, ja sosiaalipanoraamakonsultti. Ihmisläheinen ja sparraava työote näkyy Terhin koulutuksissa ja osallistujat pääsevät todella kehittämään itseään myönteisen hengen kautta.

Ilmoittaudu

Yhteyshenkilöt

KoulutuspäällikköAnna Sorvaripuh. +358 44 750 5307etunimi.sukunimi@fcg.fi



FCG Koulutus Oy
Osmontie 34 (PL 950)
00601 Helsinki
puh. 010 4090
etunimi.sukunimi@fcg.fi
www.fcg.fi/koulutus

Tulosta (PDF)