Kirjaudu

Sujuva ja tuloksellinen yhteistyö hankkeissa ja projekteissa

Loading Loading...

Ajankohta 2.11.2021
Aika 12.00 - 16.00
Paikkakunta webinaari
Ilmoittautumisaika


Hanke- ja projektivetäjät ovat kuin esihenkilöitä, joiden on varmistettava hankkeen toteutuminen budjetissa ja aikataulussa. Hankkeen osallistujat edustavat usein monia eri työyhteisöjä, joihin hankevetäjällä ei ole hallinnollista valtaa. Asiaosaamisen lisäksi hankevetäjällä on oltava hyvät ihmistaidot ja hänen on osattava vaikuttaa: saatava eri osapuolet tekemään sujuvaa yhteistyötä yhteisen päämäärän eteen sekä antamaan paras panoksensa tilanteissa, joissa hanke on usein vain yksi monista osallistujan työlistalla olevista tehtävistä. Kun tässä onnistutaan, myös hankalalta tuntuvat asiat saadaan ratkottua eri osapuolia tyydyttävällä tavalla ilman että ne jäävät hiertämään.

Miten varmistaa sujuva ja tuloksellinen yhteistyö hankkeissa ja projekteissa? Koulutus antaa konkreettisia eväitä ymmärtää ihmisten erilaisuutta ja ohjata hankkeessa mukana olevia ihmisiä tuloksellisesti niin, että onnistuneen lopputuloksen lisäksi myös hankkeen toteutusprosessi tuntuu mielekkäämmältä ja vähemmän kuormittavalta sekä vetäjästä itsestään että osallistujista.

Tervetuloa mukaan!

Toimitko hanke- tai projektinvetäjänä ja kaipaat tukea tuloksellisen ja sujuvan yhteistyön varmistamiseksi? Tervetuloa mukaan koulutukseen!

Koulutuksen aikana käsittelemme seuraavia teemoja:

• Hanke- ja projektityö on vaikuttamista – sujuvan yhteistyön ja vaikuttamisen peruskaava
• Luo itsellesi turvallinen olo ja edellytykset onnistua: ota oma pää haltuun
• Luo muille turvallinen olo ja edellytyksiä antaa paras panoksensa
• Ymmärrä muita kuuntelemalla ja kuulemalla aidosti
• Tule itse paremmin ymmärretyksi viestimällä aivomyönteisesti ja arvostavan jämäkästi
• Erimielisyydet ja ristiriidat kuuluvat asiaan, ohjaa keskustelua kohti ratkaisua
• Valitse väline tarpeen mukaan ja panosta etänäkin tunneyhteyteen

Koulutuksen aikana pidetään 1-2 lyhyttä taukoa.
Muutokset ja tarkennukset mahdollisia.

250,00 EUR + alv 24%
Osallistumismaksu on 250 € / hlö + alv 24 %

Jos organisaatiostanne osallistuu 4 henkilöä tai enemmän, hinnoittelu on seuraavan portaikon mukainen:
4–10 hlöä, hinta yhteensä 1000 € + alv
11–20 hlöä, hinta yhteensä 1500 € + alv
21–30 hlöä, hinta yhteensä 2000 € + alv
31–40 hlöä, hinta yhteensä 2300 € + alv
41–50 hlöä, hinta yhteensä 2500 € + alv
51–60 hlöä, hinta yhteensä 2700 euroa + alv
61 hlöä tai enemmän, hinta 3000 euroa + alv

Hinta sisältää opetuksen ja sähköisen materiaalin. Hintaan lisätään laskutuslisä.

Ilmoittautumisen peruutus
Voit perua osallistumisesi maksutta 18.10. saakka. Veloitamme tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan, laskutamme koko osallistumismaksun. Mikäli olet estynyt osallistumaan, voit ilmoittaa toisen osallistujan organisaatiostasi tilallesi.

webinaari

Lisätiedot

Viimeinen kuluton peruutuspäivä on 18.10.2021.

Koulutus toteutetaan Zoom-ohjelmalla. Järjestämme Zoom-testauksia osallistujillemme kaksi kertaa viikossa. Saat testauslinkin ilmoittautumisen jälkeen saapuvassa ilmoittautumisen vahvistusviestissä. Kaikissa kysymyksissä Zoomin käyttöön ja tekniikkaan liittyen voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme: koulutusinfo@fcg.fi tai puh. 041 730 9011. Autamme mielellämme!

Kouluttajina toimivat ToimintaKonseptin kokeneet valmentajat Virpi Haverinen ja Sari Laitinen.

Ilmoittaudu

Kysy lisätietoja

Ilmoittautumis- ja laskutusasioissa otathan yhteyttä asiakaspalveluumme: koulutusinfo@fcg.fi tai puh. 041 730 9011.

Yhteyshenkilöt

KoulutuspäällikköEssi Koskenvesapuh. +358 44 481 1430etunimi.sukunimi@fcg.fi



FCG Finnish Consulting Group Oy
Osmontie 34 (PL 950)
00601 Helsinki
puh. +358 41 730 9011
etunimi.sukunimi@fcg.fi
www.fcg.fi/koulutus

Tulosta (PDF)