Välj
Möjliga rabattkoder anges i kassan

Oletko perillä Copilot for Microsoft 365 -ratkaisun käyttöönottoon liittyvistä tietosuojariskeistä? Entä keinoista, joiden avulla riskejä voidaan tehokkaasti hallita?

Tekoälyratkaisujen, kuten Copilotin, käyttöönotto tuo mukanaan useita tietosuojakysymyksiä, jotka on otettava vakavasti. Koulutuksessa käymme tietosuojan vaikutustenarvioinnin avulla miten Copilotin hyödyntämiseen liittyvät moninaiset tietosuojavaikutukset tunnistetaan, ja miten tekoälyn käyttöön liittyviä tietosuojariskejä voidaan hallita ja ratkaista ennakoivasti.

Tekoälylukutaitoa koskevaa vaatimusta aletaan soveltaa jo 2. helmikuuta 2025 alkaen.

Aloita henkilöstösi kouluttaminen jo nyt!

Lisää alan kiinnostavimpia koulutuksia täältä

11.50 Linjat avataan

12.00 Koulutuksen avaus
Koulutuspäällikkö Kristiina Kumpulainen, FCG Finnish Consulting Group Oy

Koulutuksessa käsiteltäviä teemoja

• Miten Copilot käytännössä toimii ja mitä se tarkoittaa henkilötietojen käsittelyn kannalta?
  • Miten tietosuojavaatimukset voidaan ottaa tehokkaasti huomioon Copilotin käyttöönotossa?
  • Minkälaisia riskejä Copilotin käyttöönottoon liittyy ja kuinka riskejä voidaan hallita?
  • Miten tekoälyn hallintamalli ja tekoälylukutaidon tukeminen toimii riskienhallintakeinona?

15.00 Koulutuksen päätös

Kouluttajina Chief Legal Engineer, CIPP/E, CIMP, CIPT & FIP Heikki Tolvanen, General Councel, CIPP/E Ann-Marie Söderholm ja Business Development Director, CIPP/E Tiina Kangas, PrivacyDesigner Oy

Koulutuksen aikana pidetään 1-2 lyhyttä taukoa.

Muutokset ohjelmaan mahdollisia.

Föreläsare

Tolvanen, Heikki
PrivacyDesigner Oy
Chief Legal Engineer, CIPP/E, CIMP, CIPT & FIP

Heikki on yksi PrivacyDesignerin perustajista ja toimii Chief Legal Engineerinä auttaen asiakkaita datasääntelyyn liittyvissä haasteissa. Heikki on tunnettu kouluttaja joka toimii IAPP:n CIPP/e, CIPM, CIPT ja AIGP sertifiointikouluttajana ja on tuttu näky kotimaisissa tietosuojaan ja tekoälyyn liittyvissä koulutuksissa ja seminaareissa. Heikin tausta juridiikasta ja ohjelmoinnista auttaa tuomaan vaikeat tekniset kokonaisuudet helposti ymmärrettäviksi ja hallittaviksi.

Söderholm, Ann-Marie
PrivacyDesigner Oy
General Councel, CIPP/E

Ann-Marie Söderhölm on päässyt syvälle eri toimialojen ja toimijoiden tapoihin järjestää datan hallintaan liittyvät vastuut ja käytännöt. Työssään PrivacyDesignerilla hän on auttanut lukuisia organisaatioita kehittämään käytäntöjään vastaamaan kehittyvän datasääntelyn vaatimuksia ja liiketoiminnan tarpeita. Kokemus auttaa löytämään eri tilanteisiin optimaaliset ja käytännönläheiset ratkaisut datasääntelyn ja käsittelytilanteiden monimutkaistuessa. Ann-Marien tavoitteena on kehittää innovatiivisia ratkaisuja, jotka edistävät organisaatioiden tekoälyvalmiutta ja kestävää digitaalista kasvua.

Kangas, Tiina
Business Development Director, CIPP/E

Tiina Kangas toimii PrivacyDesignerilla liiketoiminnan kehitysjohtajana. Kangas on työskennellyt yli kaksi vuosikymmentä julkisen sektorin juristitehtävissä ministeriötasolla, tuomioistuinlaitoksessa sekä Brysselissä Euroopan unionin neuvoston palveluksessa ja Suomen pysyvässä EU-edustustossa.  Suomessa Kangas on työskennellyt tietosuojatehtävissä Suomen suurimman työnantajan, Helsingin kaupungin, toimialoilla sekä kaupungin tietosuojavastaavana. Lisäksi Kangas on työskennellyt Tampereen yliopiston tietosuojavastaavana sekä HUSissa lääketieteen tutkimusjuristina ja tietosuojan parissa. Kangas oikeustieteen maisteri, varatuomari ja CIPP/E sertifikaatti.

Hinta on 230 € + voimassaoleva alv / hlö

21–30 hlöä, hinta yhteensä 1900 € + alv
61-70 hlöä, hinta yhteensä 2900 € + alv

Hinta sisältää opetuksen ja sähköisen materiaalin. Hintaan lisätään laskutuslisä (5 € + alv).

Voit perua osallistumisesi maksutta 3.11.2024 saakka. Veloitamme tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan, laskutamme koko osallistumismaksun. Mikäli olet estynyt osallistumaan, voit ilmoittaa toisen osallistujan organisaatiostasi tilallesi.

Koulutus on tarkoitettu kaikille tekoälyn hyödyntämisestä ja sen sääntelystä kiinnostuneista toimialasta tai koulutustaustasta riippumatta. Koulutus soveltuu hyvin julkishallinnossa työskenteleville. Voit työskennellä esimerkiksi tietosuojan ja -turvan, johtamisen, Hr-työn tai johtamisen parissa.

Kumpulainen, Kristiina
Kristiina.Kumpulainen@fcg.fi