Anmäl dig
Välj
Möjliga rabattkoder anges i kassan

Lisäarvoa suunnitteluun ja raportointiin vertailutietoja hyödyntämällä!

Mikrokurssi tarjoaa tiiviin katsauksen kunnan ja kaupungin taloushallinnossa ja talousjohtamisessa helposti hyödynnettävistä ulkopuolisista tietolähteistä. Kurssilla opit toimiviksi todettuja käytäntöjä vertailutietojen lisäarvoa tuottavasta käytöstä toiminnan ja talouden suunnittelussa ja seurannassa. Kurssi on suunniteltu etenkin pienen ja keskisuuren kunnan toimintaympäristöön sopivaksi.

Kunnallisten vertailutietojen hyödyntäminen toiminnan ja talouden suunnittelussa ja raportoinnissa -mikrokurssi kuuluu Talouden ohjaus kunnassa -kurssipakettiin ja on osa Talouden digikanavaa.

Kurssin suoritus

• Tunnukset: Ilmoittautumisen jälkeen saat tunnukset FCG Digikanavalle kahden arkipäivän kuluessa.
  • 2kk suoritusaika: Saatuasi tunnukset sinulla on kaksi kuukautta aikaa suorittaa kurssi. Kurssin suorittamiseen on hyvä varata noin 1 tunti aikaa.
  • Todistus: Suoritus palkitaan todistuksella.

Program

Kunnallisten vertailutietojen hyödyntäminen toiminnan ja talouden suunnittelussa ja raportoinnissa -mikrokurssi (1h)

• Veronsaajien palvelut
  • Veronsaajien palvelut: Kuntien talouden seuranta
  • Valtiokonttorin tutkihallintoa -palvelu
  • Verohallinnon PX-Web tietokanta
  • Kuntien valtionosuudet
  • Muita hyödyllisiä tietolähteitä
  • Lopputesti: Kunnallisten vertailutietojen hyödyntäminen

Tervetuloa opiskelemaan verkossa! Voit aloittaa opiskelun milloin vain.

Hinta on 120 € + voimassa oleva alv per käyttäjä

4–10 käyttäjää, hinta yhteensä 490 € + alv
11–20 käyttäjää, hinta yhteensä 790 € + alv
21–30 käyttäjää, hinta yhteensä 990 € + alv
31–40 käyttäjää, hinta yhteensä 1 490 € + alv
41–50 käyttäjää, hinta yhteensä 2 190 € + alv
51–70 käyttäjää, hinta yhteensä 2 990 € + alv
71-100 käyttäjää, hinta yhteensä 3 990 € + alv
101-150 käyttäjää, hinta yhteensä 4 990 € + alv

Ilmoittautuminen on sitova ja laskutamme kurssin tunnusten lähettämisen jälkeen. Hintaan lisätään laskutuslisä (5 € + alv).

Kiinnostuitko? Lisätietoa koulutusmyynti@fcg.fi.

Lue lisää FCG Digikanava -lisenssistä

FCG Digikanava

För vem

Etenkin kunnallisen organisaation uudet taloushallinnon vastuuhenkilöt: joko äskettäin tällaiseen tehtävään siirtyneet tai sellaisista kiinnostuneet. Työroolina voi olla esimerkiksi talousjohtaja tai -päällikkö, hallintojohtaja tai -päällikkö tai controller.

Ytterligare information

Hannukkala, Pekka