Anmäl dig
Välj
Möjliga rabattkoder anges i kassan

Hankinnan valmistelun perustana ovat organisaation tarpeet ja strategiset tavoitteet.

Koulutuksessa käydään läpi avoimen menettelyn hankintaprosessin vaiheet tarjouspyynnön julkaisemiseen asti. Hankinnan valmisteluun kannattaa panostaa riittävästi, koska kilpailutusprosessin alettua hankintaan voi tehdä enää vain rajatusti muutoksia.

Koulutuksessa opitaan perustiedot laadukkaan tarjouspyynnön valmistelusta. Tavoitteena on, että tarjouspyynnön perusteella tarjoajien on mahdollista laatia keskenään vertailukelpoisia tarjouksia. Tarjouspyynnön valmistelussa on tärkeää noudattaa voimassa olevaa hankintalainsäädäntöä.

Tässä webinaarissa käydään läpi käytännönläheisesti:

• Hankinnan laadukas valmistelu
  • Tarjouspyynnön ja hankintailmoituksen laatiminen

Koulutus on osa Julkisten hankintojen peruskurssia. Tutustu peruskurssiin täältä. Voit ilmoittautua myös vain tähän yksittäiseen webinaariin.

8.50 Linjat avataan

Koulutuspäällikkö Liina Tiusanen, FCG Finnish Consulting Group Oy

Koulutuksen aikana käsitellään seuraavat aiheet:

• Hankinnan laadukas valmistelu
  • Tarjouspyynnön valmistelu
  • Hankintailmoitus

Kouluttajana asianajaja, osakas Juhani Matinlassi, Applex Oy

Koulutuksen aikana pidetään 1-2 taukoa.

Föreläsare

Matinlassi, Juhani
asianajaja, osakas

Kouluttajana toimii asianajaja Juhani Matinlassi Asianajotoimisto Applex Oy:stä. Juhani vastaa Applexin julkisten hankintojen praktiikasta ja hän on aiemmin vastannut suuren pohjoismaisen asianajotoimiston julkisten hankintojen praktiikasta Suomessa. Juhanilla on mittava kokemus julkisista hankinnoista sekä yksityisen että julkisen sektorin asiakkaiden tukena samoin kuin hankintayksikön juristina. Puolustus- ja turvallisuushankintoihin hän on perehtynyt erityisesti toimiessaan kaupallisena lakimiehenä Suomen puolustusvoimien Pääesikunnassa, missä roolissa hän neuvotteli useista merkittävistä puolustusalan sopimuksista ja vastasi puolustus- ja turvallisuushankintoja koskevista hankintaprosesseista sekä hankintaoikeudenkäynneistä kotimaassa ja EU-tuomioistuimessa.

Hinta on 230 € + alv 24 % /hlö

21–30 hlöä, hinta yhteensä 1900 € + alv

Hinta sisältää opetuksen ja sähköisen materiaalin. Hintaan lisätään laskutuslisä  (5 € + alv).

Voit perua osallistumisesi maksutta 9.5.2024 saakka. Veloitamme tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan, laskutamme koko osallistumismaksun. Mikäli olet estynyt osallistumaan, voit ilmoittaa toisen osallistujan organisaatiostasi tilallesi.

För vem

Koulutus on suunnattu erityisesti hankinta-asiantuntijoille, mutta se sopii kaikille hankintayksiköiden viranhaltijoille ja työntekijöille, jotka tarvitsevat perustiedot julkisia hankintoja ohjaavasta sääntelystä ja hankintaprosessin vaiheista. Myös tarjoajien edustajat ovat tervetulleita koulutukseen.

Ytterligare information

Tiusanen, Liina