Anmäl dig
Välj
Möjliga rabattkoder anges i kassan

Hiertävätkö työssäsi aina samat sopimuksiin liittyvät kysymykset? Webinaarissa pureudutaan kuntien sopimusten yleisimpiin ongelmakohtiin.

Kuntien sopimukset UKK -koulutuksessa saat tiiviissä paketissa vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin.
Koulutuksessa on tilaa myös osallistujien omille kysymyksille ja keskustelulle.

Ilmoittaudu mukaan ja varmista, että kunnassasi toimitaan ajantasaisen lainsäädännön ja parhaiden käytäntöjen mukaan!

Osallistujapalautetta:

"Erittäin ajankohtaista asiaa ja suoraan organisaatiomme tarpeeseen. Hyödyllistä oli että kysymyksiäkin sai esittää ja kouluttaja ehti vastata niihin. Saimme myös käytännön kehittämisvinkkejä."

8.50 Linjat avataan

Koulutuspäällikkö Liina Tiusanen, FCG Finnish Consulting Group Oy

9.05 Koulutus alkaa

Koulutuksessa käsitellään kuntien sopimuksiin liittyviä kysymyksiä ja ongelmakohtia Kuntaliitosta useimmin kysyttyjen kysymysten pohjalta. Osallistujat pääsevät esittämään omia kysymyksiään ennakkoon ja koulutuksen aikana.

Kouluttajana johtava juristi Riikka Lehtimäki, Suomen Kuntaliitto

Koulutuksen aikana pidetään 1-2 taukoa.

Föreläsare

Lehtimäki, Riikka
Suomen Kuntaliitto ry;Finlands Kommunförbund rf
Johtava juristi

Osallistumismaksu on 230 € / hlö + alv 24 %.

21–30 hlöä, hinta yhteensä 1900 € + alv

Voit perua osallistumisesi maksutta 17.9.2024 saakka. Veloitamme tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan, laskutamme koko osallistumismaksun. Mikäli olet estynyt osallistumaan, voit ilmoittaa toisen osallistujan organisaatiostasi tilallesi.

För vem

Koulutus on suunnattu erityisesti kunnallisten organisaatioiden edustajille, joiden tehtäviin kuuluu sopimusten laatimista ja sopimushallintaa. Koulutus soveltuu sekä henkilöstölle että johdon edustajille.

Ytterligare information

Tiusanen, Liina