Anmäl dig
- +
Välj
Möjliga rabattkoder anges i kassan
Tästä koulutuksesta saat käyttöösi tallenteen 7 vrk:n ajaksi koulutuksen jälkeen.

Osaatko reagoida oikein uhkaavan asiakkaan käytökseen? Tai stressaako mahdolliset haastavat asiakastilanteet? Vaikeat  asiakastilanteet voivat syntyä yllättäen, jolloin työssä vaaditaan vahvaa ammatillista osaamista. Tule mukaan koulutukseen ja vahvista osaamistasi asiakkaiden kohtaamisesta!

 

Tämä koulutus antaa sinulle varmuutta, tietoa ja käytännön työkaluja uhkaavasti käyttäytyvien asiakkaiden kohtaamiseen. Koulutus tarjoaa sinulle:

  • Selkeän näkemyksen ja selkänojan teemaan liittyvästä lainsäädännöstä

  • Vinkit hankalien tilanteiden ennaltaehkäisyyn ja uhkaavan asiakkaan kohtaamiseen

  • Tiedot ja taidot kuormittavasta asiakastilanteesta palautumiseen

 

Pohditko vielä osallistumistasi? Koulutus tarjoaa hyötyjä niin sinulle kuin organisaatiollesi. Koulutus vahvistaa ammatillista varmuuttasi ja antaa konkreettisia keinoja hallita haastavia tilanteita. Opit tunnistamaan riskit, rauhoittamaan uhkaavasti käyttäytyvän asiakkaan ja säilyttämään asiantuntijuutesi paineen alla. Lisäksi saat työkaluja stressinhallintaan ja palautumiseen, mikä tukee hyvinvointiasi ja vähentää kuormitusta arjessa. 

 

Organisaation näkökulmasta vaikeiden asiakastilanteiden hallinta on ensiarvoisen tärkeää. Kun työntekijät osaavat toimia oikein, organisaatio parantaa samalla asiakaskokemustaan, vahvistaa henkilöstönsä turvallisuutta sekä vähentää erilaisia mainehaittoja tai oikeudellisia seuraamuksia.

 

Koulutus tukee koko työyhteisön toimintavarmuutta ja luo turvallisemman työympäristön.

Ilmoittauduthan 28.4. mennessä.


Lisää alan kiinnostavimpia koulutuksia täältä

 

Program

Koulutuksen sisältö:

Uhkaavasti käyttäytyvä asiakas: Mitä lainsäädäntö toteaa?

  • Lainsäädäntö - mistä selkänoja vaikeisiin asiakastilanteisiin?

  • Teemaan yhdistettävät rikosnimikkeet

  • Neuvontavelvollisuus ja sen rajat
     

Hankalien tilanteiden ennaltaehkäisy ja uhkaavan asiakkaan kohtaaminen

  • Miten olla provosoitumatta?

  • Asiantuntijuuden säilyttäminen haasteellisissa tilanteissa
     

Haastavasta asiakaskohtaamisesta palautuminen

  • Stressinhallinta

  • Vuorovaikutuksen merkitys


Muutokset ohjelmaan mahdollisia.

Priser

Hinta on 240 € + voimassaoleva alv /hlö

Jos organisaatiostanne osallistuu 4 henkilöä tai enemmän, hinnoittelu on seuraavan portaikon mukainen:

4–10 hlöä, hinta yhteensä 960 € + alv
11–20 hlöä, hinta yhteensä 1600 € + alv
21–30 hlöä, hinta yhteensä 2000 € + alv
31–40 hlöä, hinta yhteensä 2400 € + alv
41–50 hlöä, hinta yhteensä 2600 € + alv
51–60 hlöä, hinta yhteensä 2800 € + alv
61-70 hlöä hinta yhteensä 3000 € + alv
71-100 hlöä hinta yhteensä 3200 € + alv
101 tai enemmän, hinta yhteensä 3400 € + alv

Hinta sisältää opetuksen ja sähköisen materiaalin. Hintaan lisätään laskutuslisä (5 € + alv).

Ilmoittautumisen peruutus
Voit perua osallistumisesi maksutta 21.4.2026 saakka. Veloitamme tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan, laskutamme koko osallistumismaksun. Mikäli olet estynyt osallistumaan, voit ilmoittaa toisen osallistujan organisaatiostasi tilallesi.

Plats

FCG Teams

För vem

Koulutus sopii toimialasta riippumatta kaikille kunnallishallinnossa asiakastyötä tekeville – asiakaspalvelijoille, asiantuntijoille, hankkeissa ja projekteissa toimiville sekä esihenkilöille.

Ytterligare information

Lehtinen, Salla
Koulutuspäällikkö
Salla.Lehtinen@fcg.fi
+358 41 7314265
Asiakaspalvelu, koulutukset
koulutusinfo@fcg.fi
041 730 9011
Tavoitettavissa arkisin 8.30-15.00