Itsensä johtaminen ja ajankäytön hallinta -koulutuksessa pääset pohtimaan monipuolisesti hyvinvointia nykyajan työelämässä!
Työn tekemisen tavat ja työelämässä vaadittavat taidot kehittyvät jatkuvasti. Tällaisia taitoja ovat mm. itsensä johtamisen, stressin ja ajankäytön hallinta sekä vuorovaikutustaidot. Webinaari tarjoaa oivalluksia ja käytännönläheisiä neuvoja näiden taitojen hallitsemiseen ja sitä kautta hyvinvoinnin edistämiseen työelämässä.
Osallistujat ovat kehuneet koulutuksen aihetta ja sisältöä:
”Oikein ajankohtainen ja tarpeellinen sisältö. Aina oppii jotain uutta ja ymmärtää asioita eri kantilta. Kouluttaja oli todella fantastinen, ammattitaitoinen ja inspiroiva. Oli ilo kuunnella häntä. Kiitos!”
”Hyvin jäsennelty, käytännönläheinen esitys. Pidin näkökulmasta työelämätaitoihin ja hyvin eri osiot olivat linkitetty toisiinsa. Luento teki päivästäni työnilon päivän.”
”Hyviä ja tärkeitä asioita. Näitä on hyvä kerrata elämänvarrella säännöllisesti. Aina oppii ja hoksaa jotakin uutta tai unohtunutta.”
”Erittäin hyödyllinen ja ajankohtainen. Sain monia oivalluksia ja vinkkejä ihan koko työyhteisöäkin ajatellen.”
”Koulutuksen teemat olivat hyviä ja niitä on mahdollisuus lukea uudelleen. Omaa työtäni ajatellen hyvin ajankohtaista asiaa.”
”Hyvät ajankohtaiset teemat ja selkeä ja hyvä esiintyjä.”
”Kaikinpuolin ajankohtainen aihe ja puhuja teki taitavasti ajankohtaisia nostoja esitykseensä.”
”Todella hyvä aihe ja koulutus. Koen että koulutuksesta on hyötyä omassa työssäni. Puhuja oli selkeä ja otti hyvin huomioon koulutettavat vaikka olikin etäkoulutus. Se että saa esittää kommentteja/kysymyksiä etäkoulutuksen aikana on mielestäni tärkeää.”
Tästä koulutuksesta saat käyttöösi tallenteen 7 vrk:n ajaksi koulutuksen jälkeen.
Ilmoittauduthan 20.10. mennessä.
Program
8.50 Linjat avataan
9.00 Koulutuksen avaus
Koulutuspäällikkö Marianne Pajunpää, FCG Finnish Consulting Group Oy
Ohjelmassa:
- Työn muutos ja hyvinvointi tulevaisuuden työelämässä
- Miten johdan itseäni niin, että jaksan
- Stressi ja sen hallinta
- Ajankäytön hallinta: työkaluja arkeen
12.00 Koulutuksen päätös
Kouluttaja vahvistetaan myöhemmin.
Koulutuksen aikana pidetään 1-2 lyhyttä taukoa.
Muutokset ohjelmaan mahdollisia.
Priser
Hinta on 240 € + voimassaoleva alv /hlö
Jos organisaatiostanne osallistuu 4 henkilöä tai enemmän, hinnoittelu on seuraavan portaikon mukainen:
4–10 hlöä, hinta yhteensä 960 € + alv
11–20 hlöä, hinta yhteensä 1600 € + alv
21–30 hlöä, hinta yhteensä 2000 € + alv
31–40 hlöä, hinta yhteensä 2400 € + alv
41–50 hlöä, hinta yhteensä 2600 € + alv
51–60 hlöä, hinta yhteensä 2800 € + alv
61-70 hlöä hinta yhteensä 3000 € + alv
71-100 hlöä hinta yhteensä 3200 € + alv
101 tai enemmän, hinta yhteensä 3400 € + alv
Hinta sisältää opetuksen ja sähköisen materiaalin. Hintaan lisätään laskutuslisä (5 € + alv).
Ilmoittautumisen peruminen:
Voit perua osallistumisesi maksutta 13.10.2025 saakka. Tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan, laskutamme koko osallistumismaksun. Mikäli olet estynyt osallistumaan, voit ilmoittaa toisen osallistujan organisaatiostasi tilallesi.
Plats
FCG Zoom
För vem
Webinaari on suunnattu henkilöstön kehittämisestä vastaaville asiantuntijoille, esimiehille sekä kaikille itsensä kehittämisestä kiinnostuneille.