Select how to participate
Välj
Möjliga rabattkoder anges i kassan

Tervetuloa perehtymään ajankohtaisiin teemoihin ja viettämään mukavia päiviä kollegoidesi kanssa!

Osastonsihteerillä on paljon vastuullisia tehtäviä ja hän taklaa työssään päivittäin hyvin haastaviakin tilanteita. Silpputyö, jatkuva muutos ja kiire haastavat ammattilaisen, joka tarvitsee työssään moninaista osaamista. Osastonsihteeri toimii tiedon solmukohdassa ja tehtävässä vaaditaan esimerkiksi nopeutta, joustavuutta, organisointitaitoja sekä toisten kohtaamiskykyjä.

Tule hakemaan koulutuspäivästä monipuolisia eväitä haastavassa tehtävässä kehittymiseen!

Aiemmat ajankohtaispäivät ovat saaneet kiitosta:

"Puhujat olivat hyviä, selkeitä. Ainahan uusia näkökulmia/ajatuksia saa näistä. Kiitos."

"Jokaisesta esityksestä sai kyllä omaan työhön vinkkejä ja työkaluja."

"Loogisesti toteutettu, mielenkiintoiset ja ajankohtaiset aiheet, sopivan rauhallinen rytmi, sopivasti tauotettu ja hyvät kouluttajat."

"Oikein hyvä koulutuspäivä, puhujat oli inspiroivia ja heitä oli ilo kuunnella."

"Puhujat hyvin valittuja, osa suorastaan mukaansa tempaavia, antoivat ajattelemisen aiheita oman työn suorittamiseen sekä hyviä ideoita."

Työskentelitpä sitten laboratoriossa, röntgenissä, poliklinikalla tai osastoilla, olet lämpimästi tervetullut osallistumaan, oppimaan uutta ja saamaan virtaa alkaneeseen syksyyn.

Huom!
Koulutuksen toteutusmuoto saattaa muuttua riippuen etä- ja lähiosallistujien määrästä.

Lisää alan kiinnostavimpia koulutuksia täältä

Hinta on 550 € + voimassaoleva alv /hlö
Hinta on sama paikan päällä ja etänä.

Jos organisaatiostanne osallistuu etänä 4 henkilöä tai enemmän, hinnoittelu on seuraavan portaikon mukainen:

71 -100 hlöä hinta yhteensä 7200 € + alv

Hinta sisältää opetuksen ja sähköisen materiaalin sekä lähiopetukseen osallistuville lisäksi ohjelmassa mainitut ateriat. Hintaan lisätään laskutuslisä (5 € + alv).

Voit perua osallistumisesi maksutta 23.9.2025 saakka. Tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan, laskutamme koko osallistumismaksun. Mikäli olet estynyt osallistumaan, voit ilmoittaa toisen osallistujan organisaatiostasi tilallesi.

Osallistumismuodon vaihtaminen:
Osallistumismuodon (paikan päällä/etänä) voi vaihtaa kuluitta 8 vrk ennen tilaisuutta. Tämän jälkeen tehdystä vaihdosta veloitamme 60 € + alv.

Helsinki

Koulutuspäivät on suunnattu kaikille julkisen ja yksityisen terveydenhuollon osastonsihteereille sekä muille terveysalan vastaavissa tehtävissä työskenteleville.

Pajunpää, Marianne
Marianne.Pajunpaa@fcg.fi