Anmäl dig
Välj
Möjliga rabattkoder anges i kassan

Tämä koulutus antaa kattavan ymmärryksen luovasta tekoälystä ja sen vastuullisesta hyödyntämisestä päivittäisessä työssäsi esihenkilönä ja johtajana. Opit käyttämään suosituimpia tekoälysovelluksia tavoitteellisesti, jolloin saat selkeän kuvan tekoälykehityksen vaikutuksista omaan työhösi ja pystyt ottamaan tekoälyn sujuvasti osaksi omaa työskentelytapasi. Koulutuksessa tehdään käytännön harjoituksia ja demoja, joiden avulla opit soveltamaan opittua välittömästi käytännössä.

Koulutuksen avulla lisäät tehokkuutta ja tukea työarkeesi ja saat konkreettisia työkaluja arjen esihenkilötyön ja johtamishaasteiden ratkaisemiseksi.

Bonus: Saat ladattavan Tekoälyn tehtäväkirjan johtajille, joka sisältää käytännönläheisiä tehtäviä oppien syventämiseksi.

• HUOMIO! Työpajaan suositellaan maksullista tekoälysovellusta, esimerkiksi Copilotin tai ChatGPT:n maksullista tiliä. Ilmaistileissä on käyttöraja, joka saattaa tulla työpajan aikana vastaan, mistä johtuen ilmaisella sovelluksella ei välttämättä ole mahdollista tehdä kaikkia työpajan tehtäviä. Copilot for Bingissä organisaatiotilillä kirjautuminen antaa hieman lisää pelivaraa, vaikka käytössä olisi ilmainen versio sovelluksesta.

Ilmoittauduthan 2.12. mennessä

Lisää alan kiinnostavimpia koulutuksia täältä

8.50 Linjat avataan

9.00 Kouutuksen avaus
Marianne Pajunpää, koulutuspäällikkö, FCG Finnish Consulting Group

Näin sinustakin tulee tekoälykuiskaaja eli tehokkaan promptaamisen perusteet

• Tutustuminen sovelluksiin: ChatGPT ja Copilotin monet versiot.
  • Työpaja: Tehdään kouluttajan johdolla johtajille ja esihenkilöille arkeen räätälöityjä harjoituksia, oivalletaan ja opetellaan yhdessä! Harjoitellaan mm. seuraavaa:
    • Tekoäly sparraajana ja suunnitteluapurina
    • Tekoäly tiedonhaun tehostajana ja palaveriavustajana
    • Asiakirjojen laatiminen tekoälyn avulla

12.00 Koulutus päättyy

Kouluttajana Pinja Valkonen, Konsultointi Valkonen

Mutokset ohjelmaan mahdollisia

Föreläsare

Valkonen, Pinja
Tekoälyasiantuntija, strategisen viestinnän ammattilainen, julkisen sektorin syväosaaja

Pinja Valkosella on monipuolinen ura sisällöntuottajana ja viestinnän datalähtöisenä kehittäjänä, muutosmoottorina ja tekoälyasiantuntijana.

Pinja on tehnyt ensimmäisen uransa toimittajana ja toiminut esimerkiksi freelancerina, toimituksen esimiehenä sekä tehnyt reportaaseja ulkomailta. Toisen uransa Pinja on tehnyt julkisella sektorilla viestinnän kehittämistehtävissä ja tekoälykoordinaattorina. Nyt hän on konsultti ja kouluttaja omassa yrityksessään.

Kouluttajana Pinjaa on kehuttu innostavaksi, selkeäksi, käytännönläheiseksi ja hauskaksi. Pinjan missio on turhautumisen vähentäminen työelämässä. Hän tarjoaa kuulijoille konkreettisia työkaluja ja tietoa, joiden ansiosta työt sujuvat entistä helpommin ja tulokset ovat entistä vaikuttavampia.

Pinjan tavoitteena on, että kuulijat oivaltavat jotain uutta ja itselleen hyödyllistä. Pinja etsii ja pureskelee tuoreinta tietoa asiakkaidensa puolesta ja tarjoilee sen helposti omaksuttavassa sekä viihdyttävässä muodossa.

Pinja on erikoistunut palvelemaan etenkin julkisen sektorin asiakkaita. Hän tuntee julkisen hallinnon kulttuurin, sen toimintaympäristön ja lainsäädännön asettamat reunaehdot.

Priser

Hinta on 230 € + voimassaoleva alv / hlö

21–30 hlöä, hinta yhteensä 1900 € + alv

Hinta sisältää opetuksen ja sähköisen materiaalin. Hintaan lisätään laskutuslisä  (5 € + alv).

Voit perua osallistumisesi maksutta 25.11.2024 saakka. Veloitamme tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan, laskutamme koko osallistumismaksun. Mikäli olet estynyt osallistumaan, voit ilmoittaa toisen osallistujan organisaatiostasi tilallesi.

Plats

För vem

Johtajat ja esihenkilöt, jotka haluavat kehittää arjen työskentelytapojaan tekoälytyökalujen avulla.

Ytterligare information

Pajunpää, Marianne