Tilläggsinformation via koulutusinfo@fcg.fi

Esihenkilötyö vaatii monien asioiden käsittelyä ja organisointia samanaikaisesti. Lisäksi tulee huolehtia omasta työhyvinvoinnista, asiantuntijuudesta ja haastavien tilanteiden hallinnasta. Esihenkilötyössä ratkotaan monia haasteita. Organisaatiokohtaisella koulutuksella ratkaisemme juuri teidän organisaationne olennaisimmat kysymykset esihenkilötyössä ja palvelussuhdeasiossa. Tuomme tilauskoulutuksen lähelle teitä tai tarjoamme paikasta riippumattoman verkkokoulutuksen teidän tarpeisiinne.

Laajan asiantuntijaverkoston ansiosta pystymme räätälöimään juuri teitä parhaiten palvelevan koulutuskokonaisuuden. Pääsette vaikuttamaan toteutuksen suunnitteluun alusta asti. Sovimme yhdessä teidän tarpeita vastaavan sisällön lisäksi muun muassa ajankohdasta, toteutustavasta ja koulutuksessa käytettävistä osallistavista menetelmistä. Jättäkää tekniset haasteet meille ja nauttikaa uuden oppimisesta!

Sopisiko esimerkiksi jokin näistä teemoista teidän esihenkilötyönne tai palvelusuhdeasioiden hallinnan tueksi?

• Esihenkilön vastuut ja velvollisuudet
  • Haastavat esihenkilötilanteet
  • Työhyvinvoinnin tukeminen
  • Esihenkilönä muutoksessa
  • Työyhteisötaidot ja hyvä vuorovaikutus
  • Henkilöstöjohtamisen perusteet
  • Esihenkilöiden kriisiviestinnän koulutus
  • Kehityskeskusteluvalmennus

Koulutuksen tarkempi sisältö ja kesto suunnitellaan yhdessä tilaajan kanssa.

Ota yhteyttä ja suunnitellaan juuri teidän tarpeitanne vastaava koulutus!

Koulutuksen tarkempi ohjelma suunnitellaan yhdessä tilaajan kanssa.

Hinta sovitaan erikseen. Investoi työyhteisöönne ja pyydä tarjous!

Asiakkuusvastaava Riikka Kotamäki, Riikka.Kotamaki@fcg.fi, puh. +358 41 731 7626

Koulutus on suunnattu kaikille esihenkilöille ja palvelussuhdeasioiden parissa työskenteleville.

Kotamäki, Riikka
Asiakkuusvastaava