Oletko joskus yrittänyt keskustella epätoivoisesti chatbotin kanssa saamatta apua ja sen takia soittanut turhautuneena asiakaspalveluun? Tai olet yrittänyt saada lääkäriajan ja joutunut selittämään asiasi usealle eri hoitajalle? Tai saanut epäselvän laskun ja soittanut asiakaspalveluun? Onneksi olkoon – olet synnyttänyt häiriökysyntää!
Olisiko organisaatiossasi häiriökysynnän syiden ja seurauksien selvittämisen paikka? Hermanni Hyytiälän valmennuksesta on hyvä lähteä liikkeelle.
Viimeisen parin vuoden aikana sote-palveluiden yhteydessä on alettu puhumaan häiriökysynnän ilmiöstä. Tässä valmennuksessa kerrotaan mitä häiriökysyntä on, mistä se johtuu ja miten sitä voidaan vähentää.
Epäonnistuminen asiakkaan palvelemisessa saa asiakkaan palaamaan takaisin lisävaatimusten kera. Asiakas on tyytymätön, organisaatio kuormittuu, työntekijät väsyvät ja kustannukset nousevat. Tätä ilmiötä kutsutaan häiriökysynnäksi. Sitä syntyy kun asiakas saa väärää palvelua, ei lainkaan palvelua tai vain osittain palvelua, jota hän on tullut hakemaan. Vika ei ole asiakkaassa vaan organisaatiossa.
Hermanni syventyy valmennuksessaan häiriökysyntään, sen syvimpiin syihin ja ratkaisuihin, joiden kautta rakennetaan parempaa vuorovaikutusta, sujuvampaa toimintaa ja samalla tyytyväisempiä asiakkaita sekä työntekijöitä! Valmennuksissa otetaan aina huomioon myös vastaanottavan organisaation tilanne ja taustat.
Valmistaudu lempeään ajattelun ravisteluun!
Vielä ehdit ilmoittautua mukaan.
Ohjelma
8.50 Linjat avataan
9.00 Koulutuksen avaus
Koulutuspäällikkö Tarja Heikkinen, FCG Finnish Consulting Group
- Mitä häiriökysyntä on, mistä se johtuu ja miten sitä voi vähentää?
- Miten meillä – kokemusten jakaminen
11.00 Koulutuksen päätös
Kouluttajana toimii johtava asiantuntija Hermanni Hyytiälä, FCG Finnish Consulting Group Oy
Muutokset ohjelmaan mahdollisia.
Asiantuntijat
"Hermanni on kansallisesti ja kansainvälisesti arvostettu nykyaikaisen johtamisen ja organisaatiokehittämisen asiantuntija. Parhaiten hänet tunnetaan häiriökysynnän ilmiön asiantuntijuudesta. Hän puhuu ja kirjoittaa aiheesta konferensseissa, tapahtumissa ja mediassa.
Hermanni on systeemiajattelun huippuasiantuntija ja on erikoistunut organisaatioiden kyvykkyyden parantamiseen auttamalla päättäjiä tekemään parempia asioita, ei vain vanhoja asioita paremmin. Hän on vuosia työskennellyt kansallisesti ja kansainvälisesti arvostettujen nykyaikaisen johtamisen ja organisaatiokehittämisen asiantuntijoiden parissa."
Hinnat
Hinta on 290 € / hlö + alv 24 %.
Jos organisaatiostanne osallistuu etänä 4 henkilöä tai enemmän, hinnoittelu on seuraavan portaikon mukainen:
4–10 hlöä, hinta yhteensä 1160 € + alv
11–20 hlöä, hinta yhteensä 1800 € + alv
21–30 hlöä, hinta yhteensä 2200 € + alv
31–40 hlöä, hinta yhteensä 2600 € + alv
41–50 hlöä, hinta yhteensä 3000 € + alv
51–60 hlöä, hinta yhteensä 3400 € + alv
61-70 hlöä hinta yhteensä 3800 € + alv
71-100 hlöä hinta yhteensä 4000 € + alv
101 tai enemmän, hinta yhteensä 4300 € + alv
Hinta sisältää opetuksen ja sähköisen materiaalin. Hintaan lisätään laskutuslisä (5 € + alv).
Ilmoittautumisen peruminen:
Voit perua osallistumisesi maksutta 22.4. saakka. Tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan, laskutamme koko osallistumismaksun. Mikäli olet estynyt osallistumaan, voit ilmoittaa toisen osallistujan organisaatiostasi tilallesi.
Sijainti
FCG Zoom
Kenelle
Koulutus sopii kaikille sosiaali- ja terveydenhuollossa työskenteleville, erityisesti johdolle ja esihenkilöille.