Webinaarista tehdään tallenne, joka on koulutukseen ilmoittautuneiden katsottavissa 14 päivän ajan.
Kun tiedon laadun perusteet, prosessien ja palvelutuotannon rakenteet sekä tehtävien riippuvuudet on tunnistettu, voidaan tiedonhallinnan työkalut ja käytännöt valjastaa palvelukehityksessä organisaation toiminnan parantamiseen ja innovaatioiden tekemiseen.
Syvennämme koulutuksessa ymmärrystä palvelutuotannon ja ERP-järjestelmien rakenteista ja lainalaisuuksista, sekä siitä, miten tiedonhallinnan välineillä luodaan sujuvan toiminnan edellytyksiä. Käyttäjien osaaminen ja toiminta sekä datan laatu ja järjestelmien peruskyvykkyydet näkyvät aina suorituskyvyssä ympäristöstä riippumatta. Käyttäjien, informaation ja järjestelmien sujuva yhteistoiminta perustuu samoihin lähtökohtiin, olivatpa järjestelmät sitten uusia vai vanhoja.
Prosesseja ja järjestelmiä lähestytään koulutuksessa käytännönläheisesti. Webinaarissa käsiteltäviä aiheita ovat:
Palvelutuotantoketju tiedonhallinnan näkökulmasta
Miksi käyttäjät korjaavat perustietoja
Mikä on toiminnan nykytila
Luo onnistumista – tunnista ja vahvista parhaita käytäntöjä
Poikkeukset, virheet ja ongelmakohdat
Esimerkkejä tiedonhallintalähtöisen kehitysmallin organisoinnista
Jatkuva mittaaminen
Koulutuksessa on mahdollisuus käsitellä osallistujien omia esimerkkejä.
Koulutuksessa
syvennetään ymmärrystä prosessista tiedonhallinnan näkökulmasta,
luodaan käytäntöjä prosessilähtöiseen tietolaadun arviointiin ja arvioinnin soveltamiseen, toiminnan kehittämiseen ja arkkitehtuurisuunnitteluun sekä
annetaan organisaation keskijohdolle ja prosessikehityksen ja tietohallinnon asiantuntijoille menetelmiä ja työkaluja palvelutuotannon kehittämiseen tiedonhallinta edellä.