Anmäl dig
Tilläggsinformation via koulutusinfo@fcg.fi

Osoitteet kuntoon -koulutus on käytännönläheinen webinaari, jossa keskitymme osoitteiden laadun parantamiseen. Saat opastusta ja pääset keskustelemaan ongelmakohdista.

Osallistujat voivat lähettää kysymyksiä ja esimerkkejä etukäteen.

Otteita koulutuksen viime vuonna saamasta palautteesta:

• "Selkät esiintyjät."
  • "Osoitteet kuntoon koulutus oli hyvä kokonaisuuspaketti. Huomasi, että jokaisessa kunnassa on osoitteiden kanssa haasteita."
  • "Sisältö, osoitteiden ylläpitämisen kannalta erittäin positiivista tietoa ja tavoitteita sen suhteen, että kuntien ja maanmittauslaitoksen roolit selkenevät ositeasioissa."
  • "Hyviä muistutuksia itselle, mihin edelleen on hyvä kiinnittää huomiota, vaikka olenkin pitkään toiminut osoitteiden parissa."

Vielä ehdit ilmoittautua mukaan!

12.45 Linjat aukeavat - tekniikan testausta

13.00  Avaus

Kuntien osoitejärjestelmät ja Kuntaliiton osoiteohjeistus – toiminnalliset- ja laatuvaatimukset kokonaisuutena
            Kehittämispäällikkö Matti Holopainen, Suomen Kuntaliitto

13.20  Osoitteiden laatuvaatimukset – tavoitteena yhtenäiset ja laadukkaat osoitteet valtakunnallisesti
             Asiantuntija Suvi Heittola, Maanmittauslaitos

13.40  Osoitteiden laadunparannus – esimerkkejä ja ongelmakohtia (etukäteen lähetettyjä esimerkkitapauksia)

14.30  Mitä ja miten korjataan?
            Kehittämispäällikkö Matti Holopainen ja Projektipäällikkö Päivi Tiihonen, Suomen Kuntaliitto

Keskustelua

n. 15.00 Tilaisuus päättyy

Föreläsare

Heittola, Suvi
Asiantuntija, Maanmittauslaitos
Holopainen, Matti
Kehityspäällikkö, Suomen Kuntaliitto
Tiihonen, Päivi
Projektipäällikkö, Suomen Kuntaliitto

Hinta on 160 € + alv 24% / hlö

31–40 hlöä, hinta yhteensä 1900 € + alv
61-70 hlöä, hinta yhteensä 2600 € + alv

Hinta sisältää opetuksen ja sähköisen materiaalin. Hintaan lisätään laskutuslisä.

Voit perua osallistumisesi maksutta 28.4. saakka. Veloitamme tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan, laskutamme koko osallistumismaksun. Mikäli olet estynyt osallistumaan, voit ilmoittaa toisen osallistujan organisaatiostasi tilallesi.

För vem

Koulutus on suunnattu kaikille, jotka ovat tekemisessä osoitteiden antamisen ja ylläpidon kanssa.

Ytterligare information

Toivonen, Milla