Välj
Möjliga rabattkoder anges i kassan

Tietosuojan perusteet -koulutuskokonaisuus antaa hyvät perustiedot henkilötietojen lainmukaisesta käsittelystä organisaatiossa. Koulutuskokonaisuuden avulla voit kehittää tietosuojaosaamistasi niin, että saat valmiuksia esimerkiksi tietosuojan yhteyshenkilönä toimimiseen omalla vastuualueellasi sekä organisaation henkilötietojen käsittelyn kehittämiseen ja ohjeistamiseen osallistumiseen.

Koulutuskokonaisuus koostuu kolmesta webinaarista, jotka käsittelevät tietosuojalainsäädäntöä ja tietosuojaperiaatteita, tietosuojan hallinnointia organisaatiossa sekä henkilötietojen käsittelyyn liittyviä riskejä.

Tietosuojan perusteet -koulutuskokonaisuus on suunniteltu vahvistamaan erityisesti niiden organisaation työntekijöiden osaamista, jotka käsittelevät työssään paljon henkilötietoja tai joiden vastuisiin kuuluu organisaation tietosuojan kehittäminen ja ohjeistaminen esimerkiksi organisaation tietosuojavastaavan tukena.

Viime toteutuksesta sanottua:

"Puhujavalinnat olivat erinomaisia ja sisällöt sopivan konkreettisia."

Ilmoittauduthan 5.9. mennessä

Tietosuojan perusteet -koulutuskokonaisuus koostuu kolmesta webinaarista:

• 13.9. klo 9 - 12 Tietosuojalait ja -periaatteet
    • Kouluttajana asianajaja, Head of Intellectual Property Iiris Kivikari Dittmar & Indrenius Advokatbyrå Ab

• 11.10. klo 9 - 12 Tietosuojariskit
    • Kouluttajina Juha-Matti Kiviluoto, Tampereen kaupunki, Privacy Consultant, CIPP/E Carita Bützow ja Johtava juristi Eeva-Riitta Högnäs, Suomen Kuntaliitto

• 15.11. klo 9 - 12 Organisaation tietosuoja
    • Kouluttajana Chief Privacy Officer Hanna Lankinen, OP Osuuskunta

Hinta on 590 € + alv 24% / hlö

61-70 hlöä, hinta yhteensä 7500 € + alv

Hinta sisältää opetuksen ja sähköisen materiaalin. Hintaan lisätään laskutuslisä (5 € + alv).

Voit perua osallistumisesi maksutta 29.8.2024 saakka. Veloitamme tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan, laskutamme koko osallistumismaksun. Mikäli olet estynyt osallistumaan, voit ilmoittaa toisen osallistujan organisaatiostasi tilallesi.

Koulutuskokonaisuus on suunniteltu kaikille työssään paljon henkilötietoja käsitteleville organisaation työntekijöille sekä henkilöille, joiden vastuisiin kuuluu organisaation tietosuojan kehittäminen ja ohjeistaminen esimerkiksi organisaation tietosuojavastaavan tukena.

Kumpulainen, Kristiina
Kristiina.Kumpulainen@fcg.fi