Webinaarissa käsitellään tietosuojariskejä, niiden arviointia ja hallintaa sekä tietosuojapoikkeamien käsittelyä.

Koulutuksessa käydään myös läpi lyhyesti, miten henkilötietojen käsittely ja siihen liittyvät vastuut tulee huomioida hankintasopimuksia tehtäessä.

Webinaari on osa Tietosuojan perusteet -koulutuskokonaisuutta. Voit halutessasi osallistua myös vain tähän yksittäiseen tilaisuuteen.

Viime toteutuksesta sanottua:

"Teemat ajankohtaisia ja hyödyllisiä työni kannalta."

Ilmoittaudu 3.10. mennessä.

8.50 Linjat avataan

Koulutuspäällikkö Kristiina Kumpulainen, FCG Finnish Consulting Group Oy

Riskienhallinnan kokonaisuus

Tietosuojariskien arviointi

OTM, VT, lakimies Juha-Matti Kiviluoto

9.45 Tauko

9.55 Vaikutustenarviointi ja henkilötietojen tietoturvaloukkaukset
Privacy Consultant, CIPP/E Carita Bützow

11.20 Tauko

11.30 Sopimukset ja hankinnat
Johtava juristi Eeva-Riitta Högnäs, Suomen Kuntaliitto

Bützow, Carita
KTM,CIPP/E tietosuoja-asiantuntija

Carita on työskennellyt useiden vuosien ajan tietosuojakonsulttina avustaen sekä yksityisen että julkisen sektorin organisaatioita tietosuojan vaatimustenmukaisuuden saavuttamisessa. Caritalla on vahva osaaminen tietosuojan käytännön tehtävistä, kuten vaadittavien dokumenttien, prosessien ja ohjeistusten laatimisesta, vaikutustenarviointien läpiviemisestä sekä kouluttamisesta.

Högnäs, Eeva-Riitta
Suomen Kuntaliitto ry;Finlands Kommunförbund rf
Johtava juristi, ledande jurist
Kiviluoto, Juha-Matti
OTM, VT

Hinta on 230 € + alv 24 %  /hlö

21–30 hlöä, hinta yhteensä 1900 € + alv

Ilmoittautumisen peruminen:

Voit perua osallistumisesi maksutta 26.9.2024 saakka. Tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan, laskutamme koko osallistumismaksun. Mikäli olet estynyt osallistumaan, voit ilmoittaa toisen osallistujan organisaatiostasi tilallesi.

Webinaari soveltuu kaikille asiantuntijoille, jotka ovat kiinnostuneita saamaan lyhyen, mutta kattavan perehdytyksen henkilötietojen lainmukaiseen käsittelyyn, ja siihen liittyvien riskien kartoittamiseen, ehkäisyyn ja käsittelyyn. Koulutus sopii esimerkiksi henkilöille, joiden vastuisiin kuuluu organisaation tietosuojan kehittäminen ja ohjeistaminen organisaation tietosuojavastaavan tukena esimerkiksi organisaation tietosuojaryhmän jäsenenä tai toimialan yhteyshenkilönä.

Kumpulainen, Kristiina
Kristiina.Kumpulainen@fcg.fi