Anmäl dig
Välj
Möjliga rabattkoder anges i kassan

Kunnat elinvoiman tekijöinä on Suomen Kuntaliiton ja FCG:n yhteistyönä järjestämä tapahtuma.

Tapahtuma soveltuu laajasti ammattilaisille, asiantuntijoille ja päätöksentekijöille, jotka työssään käsittelevät ja ottavat kantaa kuntien ja alueiden elinvoiman kehittämiseen – yritystoiminnan ja sen edellytysten kehittämiseen – työllisyyden, osaamisen kehittämisen ja kotoutumisen edistämiseen. Tapahtuman tavoitteena on toimia kohtaamispaikkana ja yhteisenä keskustelufoorumina kaikille kuntien elinvoiman edistämisestä vastaaville ja siitä kiinnostuneille tahoille.

Lähde mukaan kuulemaan ja keskustelemaan elinvoiman edistämisestä ja ottamaan kantaa siihen liittyviin tärkeisiin kysymyksiin – ja samalla tarkentamaan yhdessä kokonaiskuvaa ja tulevaisuuden näkymiä!

Tapahtuma on elinvoiman edistämisen laaja yhteisöllinen foorumi kehitysnäkymien yhteiselle pohdinnalle, yhteistyön edistämiselle ja toimijoiden verkostoitumiselle.

Osallistu keskustelluun #elinvoimantekijät @FCG_Group ja @Kuntaliitto

Mitä aikaisemmin ilmoittaudut tapahtumaan, sen edullisempaa on osallistuminen.

Kunnat ja kuntayhtymät

10.8.2025 mennessä 610 € + voimassa oleva alv. /hlö

8.10.2025 mennessä 710 € + voimassa oleva alv. /hlö

Ryhmähinta kunnille ja kuntayhtymille, kun 4 tai useampi osallistuja (per hlö):

Ryhmähinta kunnille ja kuntayhtymille, kun organisaatiosta osallistuu 4 tai useampi henkilö. Huom. Ryhmähinnan edellytyksenä on, että kaikille ryhmään kuuluville henkilöille on ilmoitettu yhtenäiset laskutustiedot, jolloin ryhmä voidaan kokonaisuudessaan laskuttaa yhdellä koontilaskulla. Mikäli ryhmän jäseniä laskutetaan erikseen, oikeus ryhmähintaan raukeaa.

9.9.2025 mennessä 580 € + voimassa oleva alv. /hlö

Muut organisaatiot

10.8.2025 mennessä 710 € + voimassa oleva alv. /hlö

8.10.2025 mennessä 810 € + voimassa oleva alv. /hlö

Lippu voidaan siirtää toiselle henkilölle ja lipun maksuton peruminen on mahdollista 30 pv ennen tapahtumaa. Hinta sisältää ohjelman, sähköisen materiaalin sekä ohjelmassa mainitut ateriat. Lisäämme laskuun laskutuslisän 5 € (+ voimassa oleva alv.).

Scandic Park Helsinki

För vem

Inkvartering

Scandic Park Helsinki

Tarjoamme mielellämme majoittujillenne alennusta varauskoodilla CGWM. Varaukset tehdään osoitteessa scandichotels.fi.

Majoittujat voivat valita mieleisensä huonetyypin sekä saada lisäalennusta maksaessaan varauksen heti varauksen yhteydessä.
Yksittäisen majoitusvarauksen peruutusehto riippuu majoittujan valitsemasta varaustyypistä.

Varauksen vahvistamiseksi majoittujan tulee
antaa hotellille voimassa olevat luottokorttitiedot.

Huoneet ovat varattavissa hotellin varaustilanteen mukaan viimeistään 10 päivää ennen saapumista.

Scandic Friends-jäsenten kannattaa tarkistaa myös saatavilla olevat kanta-asiakastarjoukset

Ytterligare information

Paulus, Ilkka