Sisältölohkot

Palvelumuotoilun koulutukset

Palvelumuotoilu on keino kehittää kunta-alan palveluita asiakaslähtöisesti. Samat prosessit toimivat myös organisaation sisäisten prosessien hiomiseen.

Opintopolut

 

 

Palvelumuotoilukoulutusten arvo voi yllättää

Palvelumuotoilu antaa kehitystyölle kokonaisvaltaisen lähestymistavan, prosessin, menetelmät ja työkalut. Palvelun käyttäjät otetaan aktiivisesti kehitystyöhön mukaan muun muassa luovien menetelmien, erilaisten visualisointi- ja konkretisointitapojen sekä nopeiden kokeilujen kautta.

Palvelumuotoilu-osaamisen avulla

  • Räätälöit kuntalaisten tarpeisiin vastaavia palveluita
  • Parannat asiakas- ja työntekijäkokemusta
  • Osallistat kuntalaisia ja henkilökuntaa
  • Sitoutat asiakkaita ja henkilökuntaa sekä
  • Ratkaiset palveluhaasteet asiakaslähtöisesti.

 

Siirry tästä verkkokauppaan

Etkö löytänyt etsimääsi? Vai kiinnostaisiko organisaatiokohtainen koulutus?

Kysy myös tilauskoulutuksista, jotka toteutamme asiakkaan tarpeiden ja toiveiden mukaan. Ota yhteyttä asiakkuuspäällikkö Leena-Kaisa Pantsu, etunimi.sukunimi@fcg.fi, puh. 050 466 2905

Tutustu asiakkaiden kokemuksiin

Bild
Kuntayhtiön hallitusosaaja -koulutus

Case Espoon kaupunki / Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue: Strategian siivittämänä kohti käytännön toteutusta

Espoom kaupungilla haluttiin hyödyntää digitaalisia ratkaisuja tasavertaisten palvelujen takaamiseksi uudella hyvinvointialueella. Tämän strategian linjauksen käytäntöön panemiseksi tilattiin FCG:ltä tilauskoulutuksena digitaalisen palvelumuotoilun koulutus. Lue, miten Espoo päätyi hyödyntämään palvelumuotoilua ja millaista kehitystä koulutus sai aikaan.

Lue asiakastarina