Palvelumuotoilun koulutukset
Palvelumuotoilu on keino kehittää kunta-alan palveluita asiakaslähtöisesti. Samat prosessit toimivat myös organisaation sisäisten prosessien hiomiseen.
Palvelumuotoilu on keino kehittää kunta-alan palveluita asiakaslähtöisesti. Samat prosessit toimivat myös organisaation sisäisten prosessien hiomiseen.
Palvelumuotoilu antaa kehitystyölle kokonaisvaltaisen lähestymistavan, prosessin, menetelmät ja työkalut. Palvelun käyttäjät otetaan aktiivisesti kehitystyöhön mukaan muun muassa luovien menetelmien, erilaisten visualisointi- ja konkretisointitapojen sekä nopeiden kokeilujen kautta.
Palvelumuotoilu-osaamisen avulla
Etkö löytänyt etsimääsi? Vai kiinnostaisiko organisaatiokohtainen koulutus?
Kysy myös tilauskoulutuksista, jotka toteutamme asiakkaan tarpeiden ja toiveiden mukaan. Ota yhteyttä asiakkuuspäällikkö Leena-Kaisa Pantsu, etunimi.sukunimi@fcg.fi, puh. 050 466 2905
Espoom kaupungilla haluttiin hyödyntää digitaalisia ratkaisuja tasavertaisten palvelujen takaamiseksi uudella hyvinvointialueella. Tämän strategian linjauksen käytäntöön panemiseksi tilattiin FCG:ltä tilauskoulutuksena digitaalisen palvelumuotoilun koulutus. Lue, miten Espoo päätyi hyödyntämään palvelumuotoilua ja millaista kehitystä koulutus sai aikaan.