Sisältölohkot

Palvelumuotoilun koulutukset

Palvelumuotoilu on keino kehittää kunta-alan palveluita asiakaslähtöisesti. Samat prosessit toimivat myös organisaation sisäisten prosessien hiomiseen.

Palvelumuotoilukoulutusten arvo voi yllättää

Palvelumuotoilu antaa kehitystyölle kokonaisvaltaisen lähestymistavan, prosessin, menetelmät ja työkalut. Palvelun käyttäjät otetaan aktiivisesti kehitystyöhön mukaan muun muassa luovien menetelmien, erilaisten visualisointi- ja konkretisointitapojen sekä nopeiden kokeilujen kautta.

Palvelumuotoilu-osaamisen avulla

• Räätälöit kuntalaisten tarpeisiin vastaavia palveluita
  • Parannat asiakas- ja työntekijäkokemusta
  • Osallistat kuntalaisia ja henkilökuntaa
  • Sitoutat asiakkaita ja henkilökuntaa sekä
  • Ratkaiset palveluhaasteet asiakaslähtöisesti.

Viestintä, markkinointi ja asiakastyö
Tiedonhallinta, digi, tietosuoja ja -turva
Johtaminen ja strategiat
Etäkoulutus
Digitaalinen palvelumuotoilu julkisella sektorilla
7.11.2024
7.11.2024
Tässä tehokkaassa koulutuksessa käymme läpi palvelumuotoiluprosessin vaiheet digitaalisten palveluiden kehittämisen näkökulmasta. Tervetuloa mukaan poimimaan parhaimmat opit muotoillaksesi organisaatiosi ulkoisista tai sisäisistä digipalveluista entistä toimivampia ja asiakaslähtöisempiä!
Lue lisää ja ilmoittaudu

Siirry tästä verkkokauppaan

Etkö löytänyt etsimääsi? Vai kiinnostaisiko organisaatiokohtainen koulutus?

Kysy myös tilauskoulutuksista, jotka toteutamme asiakkaan tarpeiden ja toiveiden mukaan. Ota yhteyttä asiakkuuspäällikkö Leena-Kaisa Pantsu, etunimi.sukunimi@fcg.fi, puh. 050 466 2905

Tutustu asiakkaiden kokemuksiin

Kuntayhtiön hallitusosaaja -koulutus

Case Espoon kaupunki / Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue: Strategian siivittämänä kohti käytännön toteutusta

Espoom kaupungilla haluttiin hyödyntää digitaalisia ratkaisuja tasavertaisten palvelujen takaamiseksi uudella hyvinvointialueella. Tämän strategian linjauksen käytäntöön panemiseksi tilattiin FCG:ltä tilauskoulutuksena digitaalisen palvelumuotoilun koulutus. Lue, miten Espoo päätyi hyödyntämään palvelumuotoilua ja millaista kehitystä koulutus sai aikaan.

Lue asiakastarina