Ilmoittaudu
- +
Valitse
Mahdolliset alennuskoodit voit syöttää kassalla.

Kuinka toteuttaa laadukasta ja asiakaslähtöistä palvelua?

Työelämän laatu ja käytänteet kehittyvät jatkuvasti muutoksen keskellä. Myös asiakaspalvelun toteuttamisen tavat monipuolistuvat ja uudistuvat sekä odotukset asiakaspalvelua kohtaan ovat kasvaneet.

Hyvällä asiakaspalvelulla on merkitystä työelämän arjessa monin eri tavoin ja kohtaamamme asiakaspalvelutilanteet ovat usein hyvin erilaisia, joskus haastaviakin. Hyvä asiakaspalvelu on näissä tilanteissa avainasemassa onnistumiseen!

Kurssilta saatuja oppeja jokainen voi soveltaa osaksi omaa työtään, ammattiryhmästä riippumatta. Saat vastauksia moniin eri asiakaspalvelun kiperiin kysymyksiin sekä hyviä käytänteitä arjen moninaisiin tilanteisiin. Kurssin tavoitteena on antaa sinulle keinoja luoda hyvä asiakaspalvelukokemus kaikille kohtaamillesi asiakkaille!

Näihin teemoihin syvennyt kurssilla:

  • Mitä on hyvä asiakaspalvelu?
  • Millainen on hyvä asiakaskokemus ja mistä se syntyy?
  • Miksi asiakaspalvelu on välillä niin haasteellista?
  • Keitä asiakkaamme ovat?
  • Minä asiakaspalvelijana

Suorittamalla kurssin saat erinomaiset valmiudet toteuttaa työssäsi arvoa luovaa asiakaspalvelua, sillä hyvä asiakaspalvelu on avain menestykseen!

Asiakaspalvelu -kurssipaketti on osa Työntekijän Digiakatemiaa.


Kurssin suoritus 

  • Tunnukset: Ilmoittautumisen jälkeen saat tunnukset FCG Digikanavalle kahden arkipäivän kuluessa. 
  • 2kk suoritusaika: Saatuasi tunnukset sinulla on kaksi kuukautta aikaa suorittaa kurssi. Kurssin suorittamiseen on hyvä varata noin 5 tuntia aikaa. 
  • Todistus: Suoritus palkitaan todistuksella. 

Kurssin suorittaneet ovat antaneet runsaasti positiivista palautetta:

"Tehtävät perustuivat annettuun materiaaliin ja olivat riittävän monipuolisia. Materiaalit olivat hyvät, tein koko koulutuksen ajan muistiinpanoja mikä onnistui hyvin kuuntelun aikana. Aluksi verkkokoulutus tuntui tylsältä ja ankealta idealta, mutta kun sain tehdä koulutuksen omassa rauhassa, ilman mitään häiriötekijöitä, tehdä muistiinpanoja jne. koulutus tuntui mielekkäältä ja rauhalliselta hetkeltä. Asiat jäivät myös mieleen."

"Hyvä koulutus asiakaspalvelusta, vaikka toimialani onkin perusopetuksessa. Mm. viestintätaidot koskevat joka tapauksessa meitä kaikkia. Ja kun koulutusta soveltaa omaan työhön, löytyy osa-alueista paljonkin yhtymäkohtia myös koulumaailmaan. Lisäksi tästä oli apua ihan työyhteisössäkin toimimiseen. Mielenkiintoinen kokonaisuus, kiitos paljon."

"Kiitos koulutuksesta. Koulutus herätti ajatuksia ja muutti käsityksiäni kommunikoinnista yleisellä tasolla. En ole ajatellut itseäni kaupungin asiakaspalvelijana omassa työssäni, mutta nyt ymmärsin, että myös minä annan kasvot kaupungin palveluista muillekin kuin omille asiakkailleni. Uskoisin, että myös henkilökohtaisessa elämässä ja harrastuksissa tulen muistamaan koulutukseen liittyviä asioita ja parannan omaa viestintääni."

"Luennot olivat napakasti rakennettuja ja helposti kuunneltavia. Kuuntelin ne norminopeudella. Perustehtävät myös selkeitä ja helposti ymmärrettäviä."

"Koulutus oli ihanan käytännönläheistä. Kouluttajat olivat ammattitaitoisia ja tiesivät mistä puhuivat!!"


Tervetuloa kurssille - aloita opiskelu vaikka heti!

Ohjelma

Verkossa suoritettavalla Asiakaspalvelu -kurssipaketissa syvennytään seuraaviin teemoihin:

Asiakaspalvelu menestystekijänä

  • Asiakaspalvelu organisaation menestystekijänä
  • Palvelulupaus
  • Asiakaspalvelun tavoitettavuus
  • Hyvä asiakaspalvelija
  • Omana itsenä oleminen osana asiakaspalvelua
  • Tunteiden rooli asiakaspalvelussa

Kohdatuksi tuleminen asiakaspalvelussa 

  • Mitkä tekijät vaikuttavat asiakkaan odotuksiin
  • Erilaisten asiakkaiden kohtaaminen
  • Eri ikäisten ihmisten kohtaaminen
  • Kohdatuksi tuleminen vuorovaikutuksessa
  • Tasa-arvoinen vuorovaikutus
  • Millaiset taustatekijät voivat vaikuttaa asiakaspalvelijan vuorovaikutukseen
  • Asenne ja arvostus asiakaspalvelussa
  • Asiakaskokemus ja palautteen käsittely

Toimiminen asiakaspalvelutilanteessa

  • Ihmisten välinen vuorovaikutus
  • Sanallinen ja sanaton vuorovaikutus
  • Kuuntelemisen taito
  • Väsymyksen ja stressin vaikutukset
  • Toistojen merkitys asiakaspalvelussa
  • Asioiden kiteyttäminen asiakaspalvelussa
  • Työkuorman ja -ajan hallitseminen
  • Rauhallisuus asiakaspalvelutilanteessa
  • Toimiminen uhkaavissa palvelutilanteissa
  • Kriittinen palaute asiakaspalvelutilanteissa

Kurssiin sisältyy videotallenteita, kirjallinen materiaali ja verkossa suoritettavia tehtäviä. Kurssi suoritetaan omaan tahtiin itseopiskeluna. 

Tervetuloa kurssille - aloita opiskelu vaikka heti!

Hinnat

Hinta on 275 € + voimassa oleva alv / hlö

Jos organisaatiostanne osallistuu 4 henkilöä tai enemmän, hinnoittelu on seuraavan portaikon mukainen:

4–10 käyttäjää, hinta yhteensä 1 190 € + alv
11–20 käyttäjää, hinta yhteensä 1 790 € + alv
21–30 käyttäjää, hinta yhteensä 2 490 € + alv
31–40 käyttäjää, hinta yhteensä 3 290 € + alv
41–50 käyttäjää, hinta yhteensä 4 290 € + alv
51–70 käyttäjää, hinta yhteensä 5 290 € + alv
71-100 käyttäjää, hinta yhteensä 6 490 € + alv
101-150 käyttäjää, hinta yhteensä 7 990 € + alv

Ilmoittautuminen on sitova ja laskutamme kurssin tunnusten lähettämisen jälkeen. Hintaan lisätään laskutuslisä (5 € + alv).

 

Kiinnostuitko? Lisätietoa koulutusmyynti@fcg.fi. 

  

Sijainti

FCG Digikanava

Verkkokurssi - opiskele etänä!

Kenelle

Asiakaspalvelu-kurssipaketti on tarkoitettu erilaisissa tehtävissä toimiville henkilöille, jotka kohtaavat työssään erilaisia asiakkaita. Kurssin tavoitteena on antaa keinoja luoda hyvä asiakaspalvelukokemus sekä sisäisille että ulkoisille asiakkaille.

Lisätietoa

Pajunpää, Marianne
Koulutuspäällikkö
Marianne.Pajunpaa@fcg.fi
+358 41 731 4688
Asiakaspalvelu, koulutukset
koulutusinfo@fcg.fi
041 730 9011
Tavoitettavissa arkisin 8.30-15.00