Tulossa oleva verkkokurssi sosiaalityöntekijöille.

Työskenteletkö sosiaalityöntekijänä ja haluat varmistaa päätöstesi lainmukaisuuden? Opiskele verkossa ja syvenny hallintolain ja päätöksenteon keskeisiin periaatteisiin sosiaalihuollossa.

Julkista hallintotehtävää hoitavan ammattilaisen on tunnettava hallintolain säännökset hyvän hallinnon toteuttamiseksi sosiaalihuollon palveluissa.  Hallintolain tarkoituksena on toteuttaa ja edistää hyvää hallintoa sekä oikeusturvaa hallintoasioissa. Lain tarkoituksena on myös edistää hallinnon palvelujen laatua ja tuloksellisuutta.

Koulutus antaa työvälineitä sosiaalihuollon tosiasialliseen hallintotoimintaan sekä erityisesti päätöksentekoon liittyviin aukko- ja tulkintatilanteisiin.

Haluatko lisätietoa verkkokurssista? Ota yhteyttä koulutusinfo@fcg.fi

Verkkokurssin sisältö*

• Keskeiset säädökset ja määritelmät
  • Hyvän hallinnon perusteet
  • Asianosaisasema ja puhevallan käyttö
  • Hallintoasian käsittely sosiaalihuollossa
  • Hallintopäätös ja päätöksen tiedoksianto

Verkkokurssin arvioitu kesto on 3-4 tuntia.

*Muutokset verkkokurssin sisältöön ja rakenteeseen mahdollisia.

Korpela, Annika
Hyvinvointialueyhtiö Hyvil Oy
Lakimies

Annika on koulutukselta oikeustieteiden maisteri (OTM). Hän työskentelee tällä hetkellä juristina Hyvinvointialueyhtiö Hyvil Oy:ssä, johon hän siirtyi Kuntaliitosta vuoden 2023 alusta. Annikan osaamisaluetta on sosiaali- ja terveydenhuollon lainsäädäntö. Ennen Kuntaliittoon siirtymistä Annika on toiminut lastenvalvojana.

Hinta on 275 € + voimassa oleva alv / hlö

4–10 käyttäjää, hinta yhteensä 1 190 € + alv
11–20 käyttäjää, hinta yhteensä 1 790 € + alv
21–30 käyttäjää, hinta yhteensä 2 490 € + alv
31–40 käyttäjää, hinta yhteensä 3 290 € + alv
41–50 käyttäjää, hinta yhteensä 4 290 € + alv
51–70 käyttäjää, hinta yhteensä 5 290 € + alv
71-100 käyttäjää, hinta yhteensä 6 490 € + alv
101-150 käyttäjää, hinta yhteensä 7 990 € + alv

Ilmoittautuminen on sitova ja laskutamme kurssin tunnusten lähettämisen jälkeen. Hintaan lisätään laskutuslisä (5 € + alv).

Kiinnostuitko? Lisätietoa koulutusmyynti@fcg.fi.

Lue lisää FCG Digikanava -lisenssistä

FCG Digikanava

Verkkokurssi - opiskele etänä!

Koulutus on suunnattu kaikille sosiaalihuollon ammattilaisille, jotka työskentelevät sosiaalihuollon päätöksenteon parissa tai muuten osallistuvat sosiaalihuollon asiakastyöhön.

Kylmälahti, Minna
Minna.Kylmalahti@fcg.fi