Lääkäreiden palvelussuhdeasiat -kurssipaketista saat tiiviin peruspaketin lääkäreitä koskevista henkilöstöasioista. Käytännönläheisten tehtävien avulla opit soveltamaan työehtosopimuksia ja työlainsäädäntöä sekä löytämään tietoa oikeista lähteistä.

Kurssilla teemoina ovat lääkärien virkasuhteeseen liittyvät tärkeimmät asiakokonaisuudet: palvelussuhteen alkaminen ja palkkaus, työaika, vuosiloma ja virkavapaat sekä muutokset virkasuhteessa.

Miten pääsen aloittamaan kurssipaketin suorittamisen?

• Ilmoittauduttuasi verkkokurssille, saat tunnukset FCG Digikanavalle kahden vuorokauden kuluessa.
  • 2kk suoritusaika - Hinta kattaa suoritusoikeuden ilmoittautuneille kahdeksi kuukaudeksi (2kk)
  • Ajasta ja paikasta riippumaton - Kurssipaketin sisältöjä voi suorittaa ajasta ja paikasta riippumatta rajattomasti. FCG Digikanava toimii sujuvasti myös mobiililaitteilla.

Kurssista sanottua:

”Hyvä koulutus kaikkinensa, lisää tällaisia! Joutui todella miettimään ja etsimään tietoa.”

”Kurssi oli yllättävän kätevä.”

"Oli todella hyvä kurssi. Kivasti suunniteltu ja toteutettu. Lisää samanlaisia kursseja."

"Kyllä tässä tessiä ja lakia saa kahlata läpi ihan kiitettävästi. Opin taas paljon lisää!"

Kurssipaketti koostuu kolmesta polunomaisesti verkossa suoritettavasta mikrokurssista, joista jokainen koostuu useammasta mikrosisällöstä. Mikrokurssien sisällöt koostuvat lähdemateriaaleista, teksteistä, sekä teemoihin liittyvistä tehtävistä. Lääkäreiden palvelussuhdeasiat -kurssipaketissa erityisesti tehtävät ovat suuressa roolissa. Tehtävien avulla oppija ohjataan harjoittelemaan virka- ja työehtosopimuksien (LS ja HYVTES) sekä työlainsäädännön soveltamista.

• Palvelussuhteen alkaminen ja palkkaus -mikrokurssi (4h)
    • Viranhaltijan valinta ja virkasuhteeseen ottaminen
    • Määräaikainen virkasuhde
    • Sivutoimi
    • Lääkärien palkkaus

• Työaika, vuosiloma ja virkavapaat -mikrokurssi (5h)
    • Työvuoroluettelo
    • Lääkärin työaika
    • Päivystys
    • Vuosiloma
    • Virka- ja perhevapaat
    • Koulutukseen osallistuminen
    • Sairauslomat

• Muutokset palvelussuhteessa (3h)
    • Virkasuhteessa tapahtuvat muutokset
    • Määräaikaisen virkasuhteen päättyminen
    • Virasta irtisanominen
    • Osa-aikatyö
    • Kehityskeskustelut

Kurssin lopuksi suoritetaan lopputesti.

Kurssin suorittamisesta saa todistuksen.

Hinta on 275 € + alv 24 % / hlö

4–10 käyttäjää, hinta yhteensä 1 190 € + alv
11–20 käyttäjää, hinta yhteensä 1 790 € + alv
21–30 käyttäjää, hinta yhteensä 2 490 € + alv
31–40 käyttäjää, hinta yhteensä 3 290 € + alv
41–50 käyttäjää, hinta yhteensä 4 290 € + alv
51–70 käyttäjää, hinta yhteensä 5 290 € + alv
71-100 käyttäjää, hinta yhteensä 6 490 € + alv
101-150 käyttäjää, hinta yhteensä 7 990 € + alv

Mikäli osallistujia on 151 tai enemmän, pyydäthän erillistä tarjousta asiakkuuspäällikkö Leena-Kaisa Pantsulta (leena-kaisa.pantsu@fcg.fi tai puh. +358 50 466 2905).

Ilmoittautuminen on sitova ja laskutamme kurssin tunnusten lähettämisen jälkeen. Hintaan lisätään laskutuslisä (5 € + alv).

FCG Digikanavaa tarjotaan myös "avaimet käteen" -ratkaisuna, jossa asiakas saa koko Digikanavan sisällön organisaationsa käyttöön edistämään strategista jatkuvaa oppimista. Ota yhteyttä, niin kerromme mielellämme hinnoittelusta ja käytännön järjestelyistä suuremmille ryhmille ja suuremmille palvelun laajuustasoille.

FCG Digikanava

Verkkokurssi - opiskele etänä!

Kurssi on tarkoitettu lääkäreille ja lääkäreiden henkilöstöasioita hoitaville.

Heikkinen, Tarja
Tarja.Heikkinen@fcg.fi