Hallitsetko sosiaalihuollon tietojen käsittelyn ja tietosuojan perusteet? Aloita opiskelu verkossa vaikka heti!

Sosiaalihuollon tietojen käsittely ja tietosuoja -kurssipaketti antaa hyvät perusteet ymmärtää, miten ja kuka voi käsitellä sosiaalihuollon salassapidettäviä asiakasasiakirjoja ja mitkä kaikki säännökset tietosuojalainsäädännön lisäksi vaikuttavat tietojen käsittelyyn. Verkkokurssista on hyötyä erityisesti uusille työntekijöille. Perustietojen ja -taitojen lisäksi kurssi ohjaa keskeisimpien tietolähteiden luo ja opettaa soveltamaan niitä.

Kurssin käytyäsi sinulta löytyy perusteet:

• Tietosuojalainsäädännöstä
  • Julkisuuslaista
  • Asiakastietolaista
  • Asiakaslain tietojen käsittelyyn liittyvistä säännöksistä
  • Säännöksien soveltamista sosiaalityön kentällä

Näiden tietojen avulla rakennat syvempää ymmärrystä aiheesta.

Sosiaalihuollon tietojen käsittely ja tietosuoja -kurssipaketti on osa SOTE-kanavaa.

Kurssin suoritus

• Tunnukset: Ilmoittautumisen jälkeen saat tunnukset FCG Digikanavalle kahden arkipäivän kuluessa.
  • 2kk suoritusaika: Saatuasi tunnukset sinulla on kaksi kuukautta aikaa suorittaa kurssi. Kurssin suorittamiseen on hyvä varata noin 12 tuntia aikaa.
  • Todistus: Suoritus palkitaan todistuksella.

Verkossa suoritettavalla Sosiaalihuollon tietojen käsittely ja tietosuoja -kurssipaketissa käsitellään seuraavia teemoja:

• Tietojen käsittelyyn ja tietosuojaan liittyvä lainsäädäntö ja käsitteistö yleisesti
  • Rekisterinpitäjän velvollisuudet ja rekisteröidyn oikeudet
  • Asiakastietojen kirjaaminen ja käsitteleminen sosiaalihuollossa
  • Sosiaalihuollon tiedonsaanti, tietojen luovuttaminen ja tietopyynnöt

Tervetuloa ottamaan sosiaalihuollon tietosuojan koukerot haltuun kätevästi verkossa! Voit aloittaa opiskelun milloin vain.

Hinta on 275 € + voimassa oleva alv / hlö

4–10 käyttäjää, hinta yhteensä 1 190 € + alv
11–20 käyttäjää, hinta yhteensä 1 790 € + alv
21–30 käyttäjää, hinta yhteensä 2 490 € + alv
31–40 käyttäjää, hinta yhteensä 3 290 € + alv
41–50 käyttäjää, hinta yhteensä 4 290 € + alv
51–70 käyttäjää, hinta yhteensä 5 290 € + alv
71-100 käyttäjää, hinta yhteensä 6 490 € + alv
101-150 käyttäjää, hinta yhteensä 7 990 € + alv

Ilmoittautuminen on sitova ja laskutamme kurssin tunnusten lähettämisen jälkeen. Hintaan lisätään laskutuslisä (5 € + alv).

Kiinnostuitko? Lisätietoa koulutusmyynti@fcg.fi.

Lue lisää FCG Digikanava -lisenssistä

FCG Digikanava

Verkkokurssi - opiskele etänä!

Verkkokurssi on suunnattu sosiaalialan esimiehille, asiantuntijoille ja arjen työtä tekeville.

Kylmälahti, Minna
Minna.Kylmalahti@fcg.fi