Haluatko oppia lisää sosiaalisen median hyödyntämisestä organisaatioiden viestinnässä? Tai kenties halajat lisää tietoa siitä, kuinka tiedote tulisi laatia ja tiedotustilaisuus järjestää?
Tiedottaminen ja ulkoinen viestintä ovat suuressa roolissa organisaation maineenhallinnassa, minkä vuoksi olisi tärkeää hallita erilaiset tiedotus- ja viestintäkanavat. Tämän lisäksi on tärkeää ymmärtää sosiaalisen median voima niin yrityksen positiivisen, kuin negatiivisenkin maineen luomisessa.
Tiedottamisen tärkeys ja sosiaalisen median hyödyntäminen -mikrokurssilla käydään läpi tiedottamista ja hyvää tiedotetta, mediasuhteita sekä erilaisia sosiaalisen median kanavia ja somekohuja. Lisäksi pääset oppimaan, kuinka hyödyntää blogeja, vlogeja tai podcasteja
Tiedottamisen tärkeys ja sosiaalisen median hyödyntäminen -mikrokurssi on osa suurempaa jatkuvan oppimisen digikoulutuspalvelua Työntekijän Digiakatemiaa ja se kuuluu Viestintä & vuorovaikutus -kurssipakettiin.
- Kesto - Mikrokurssin suorittamiseen tulee varata noin 2 tuntia opiskeluaikaa
- Työn oheen - Mikrokurssin voi suorittaa työn oheen sopivissa jaksoissa
- Todistus- Mikrokurssin suoritus palkitaan sertifikaatilla
Sisältö
Mikrokurssi koostuu yhdeksästä verkossa suoritettavasta mikrosisällöstä:
- Tiedottamisesta
- Hyvän tiedotteen ainekset
- Tiedotteen jakelu
- Tiedotustilaisuudesta
- Mediasuhteista
- Sosiaalinen media yleisesti
- Sosiaalisen median tilastoja
- Somekohuista
- Blogi/Vlogi/Podcast
Miten pääsen aloittamaan mikrokurssin suorittamisen?
- Ilmoittauduttuasi verkkokurssille, saat tunnukset FCG Digikanavalle kahden vuorokauden kuluessa.
- 2kk suoritusaika - Hinta kattaa suoritusoikeuden ilmoittautuneille kahdeksi kuukaudeksi (2kk)
- Ajasta ja paikasta riippumaton - Kurssipaketin sisältöjä voi suorittaa ajasta ja paikasta riippumatta rajattomasti. FCG Digikanava toimii sujuvasti myös mobiililaitteilla.
Ohjelma
Mikrokurssi koostuu yhdeksästä verkossa suoritettavasta mikrosisällöstä. Mikrokurssien sisällöt koostuvat teksteistä, videoista, kuvista, taulukoista sekä testeistä. Yhden mikrosisällön suorittamiseen menee keskimäärin 10-15 minuuttia.
Tiedottamisen tärkeys ja sosiaalisen median hyödyntäminen -mikrokurssi (2h)
- Tiedottamisesta
- Hyvän tiedotteen ainekset
- Tiedotteen jakelu
- Tiedotustilaisuudesta
- Mediasuhteista
- Sosiaalinen media yleisesti
- Sosiaalisen median tilastoja
- Somekohuista
- Blogi/Vlogi/Podcast
Tervetuloa opiskelemaan verkossa! Voit aloittaa opiskelut milloin vain.
Asiantuntijat
Hinnat
Hinta on 120 € + alv 24 % per käyttäjä
Jos organisaatiostanne osallistuu 4 henkilöä tai enemmän, hinnoittelu on seuraavan portaikon mukainen:
4–10 käyttäjää, hinta yhteensä 490 € + alv
11–20 käyttäjää, hinta yhteensä 790 € + alv
21–30 käyttäjää, hinta yhteensä 990 € + alv
31–40 käyttäjää, hinta yhteensä 1 490 € + alv
41–50 käyttäjää, hinta yhteensä 2 190 € + alv
51–70 käyttäjää, hinta yhteensä 2 990 € + alv
71-100 käyttäjää, hinta yhteensä 3 990 € + alv
101-150 käyttäjää, hinta yhteensä 4 990 € + alv
Mikäli osallistujia on 151 tai enemmän, pyydäthän erillistä tarjousta asiakkuuspäällikkö Leena-Kaisa Pantsulta (leena-kaisa.pantsu@fcg.fi tai puh. +358 50 466 2905).
Ilmoittautuminen on sitova ja laskutamme kurssin tunnusten lähettämisen jälkeen. Hintaan lisätään laskutuslisä (5 € + alv).
FCG Digikanavaa tarjotaan myös "avaimet käteen" -ratkaisuna, jossa asiakas saa koko Digikanavan sisällön organisaationsa käyttöön edistämään strategista jatkuvaa oppimista. Ota yhteyttä, niin kerromme mielellämme hinnoittelusta ja käytännön järjestelyistä suuremmille ryhmille ja suuremmille palvelun laajuustasoille.
Sijainti
FCG Digikanava
Kenelle
Digiakatemia sopii kenelle tahansa työelämässä olevalle tai sinne tähtäävälle. Digiakatemiassa koulutettavia työelämätaitoja tarvitaan jokaisessa uran vaiheessa, jokaisessa eri tehtävässä ja jokaisella eri organisaation portaalla.