Sisältölohkot

FCG Digikanava - Brändätty oppimiskokemus henkilöstölle?

Bannerikuva

Miten luodaan vaikuttava mutta kustannustehokas oman näköinen oppimiskokemus henkilöstölle?

FCG Digikanavalle räätälöidään organisaation oma ympäristö, johon tuodaan mm. oma brändi-ilme

Kuvake2

Oppimisympäristöön kootaan koulutuskokonaisuuksia koko henkilöstölle tai henkilöstöryhmittäin

ikoni

Oppimista on helppo tavoitteellistaa & ohjata ympäristön koulutussuunnitelmien avulla

Computer_open

Minkälaisia koulutuksia omaan ympäristöön on mahdollista luoda?

Koulutusmateriaali kannattaa jäsentää oppimispolkujen muotoon, jossa yhdistellään sekä FCG Digikanavan olemassa olevaa koulutusvalikoimaa organisaation omiin ohjeisiin.

Asiantuntijamme auttavat oppimispolkujen määrittelyssä ja rakentavat toivotunlaiset kokonaisuudet ympäristöön.

⇒Tutustu täältä FCG Digikanavan verkkokoulutusmateriaaliin

Kuvake1

"Esihenkilöosaamismerkkien käyttöönotolla halusimme luoda modernin digitaalisen mallin esihenkilöosaamisen kehittämiseen ja osoittamiseen. Osaamismerkit toimivat myös erinomaisena tapana uuden esihenkilön perehdyttämisessä kaupungin esihenkilötyön käytäntöihin”, Riihimäen kaupungin Henkilöstön kehittämispäällikkö Päivi Ojanen ja Henkilöstöasiantuntija Sari Tissari kertovat Tärkeissä töissä -alustalla."

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä ja keskutellaan tarpeeseenne sopivasta ratkaisusta:

Leena-Kaisa Pantsu, Asiakkuuspäällikkö

leena-kaisa.pantsu@fcg.fi