Henkilökuljetusten päätapahtuma tarjoaa ajankohtaisimmat teemat monipuolisista näkökulmista!

Henkilökuljetuspäivillä rakennamme yhdessä henkilökuljetusten kokonaisuutta ja tämän hetken toimintatapoja. Monipuolisten asiantuntijapuheenvuorojen ja -keskusteluiden lisäksi seminaari tarjoaa myös  foorumin yhteiselle pohdinnalle ja verkostoitumiselle. Henkilökuljetuspäivät ovat vuosittainen kohtaamispaikka kaikille henkilökuljetusten parissa toimiville.

Tarjolla ajankohtaiset ja tulevaisuuteen suuntaavat teemat.

Tervetuloa päivittämään osaamistasi ja kehittämään henkilökuljetusten kokonaisuutta – tavataan Tampereella 6.-7.2.2025!

Liity keskusteluun #henkilökuljetuspäivät @FCG_Group

Olemme uudistaneet hinnoitteluamme - mitä aikaisemmin ilmoittaudut tapahtumaan, sen edullisempaa on osallistuminen.

Kunnat, kuntayhtymät ja hyvinvointialueet:

Kuntien, kuntayhtymien ja hyvinvointialueiden asiakkaat:
15.2.2024 mennessä 550 € + alv 24 %
8.12.2024
 mennessä 610 € + alv 24 %
6.2.2025 mennessä 710 € + alv 24 %

Ryhmähinta kunnille, kuntayhtymille ja hyvinvointialueille, kun 4 tai useampi osallistuja (per hlö):

Ryhmähinta kunnille, kuntayhtymille ja hyvinvointialueille, kun organisaatiosta osallistuu 4 tai useampi henkilö.
Huom. Ryhmähinnan edellytyksenä on, että kaikille ryhmään kuuluville henkilöille on ilmoitettu yhtenäiset laskutustiedot, jolloin ryhmä voidaan kokonaisuudessaan laskuttaa yhdellä koontilaskulla. Mikäli ryhmän jäseniä laskutetaan erikseen, oikeus ryhmähintaan raukeaa.

8.12.2024 mennessä: 580€ +alv 24%, jos organisaatiosta osallistuu 4 tai useampi henkilö.

Muut organisaatiot (yksityiset ja julkiset yhtiöt, säätiöt):

15.2.2024 mennessä 610 € + alv 24 %
8.12.2024 mennessä 710€ + alv. 24%
6.2.2025 mennessä 810€ + alv. 24%

Lippu voidaan siirtää toiselle henkilölle ja lipun peruminen on mahdollista 30 pv ennen tapahtumaa. Viimeinen kuluton peruutuspäivä on 30.1.2025.
Hinta sisältää ohjelman ja sähköisen materiaalin, sekä ohjelmassa mainitut ateriat. Laskuihin lisätään laskutuslisä (5€ + alv. 24%).

Henkilökuljetuspäivät soveltuvat kaikille henkilökuljetusten parissa toimiville ja henkilökuljetuksista kiinnostuneille. Tapahtuma on tarkoitettu esimerkiksi liikenteen ja liikkumispalveluiden, joukkoliikenteen, koulukuljetusten, sote-kuljetusten ja hankintojen asiantuntijoille sekä julkisella että yksityisellä sektorilla.

Majoitus

Olemme varanneet majoituskiintiön tapahtuman ajaksi. Jokainen majoittuja varaa ja maksaa majoittumisensa itse.

Misty Comfort, yhden hengen huone 132,00 € / vrk
Misty Comfort, kahdenhengen huone 152,00 € / vrk

Majoitusvaraukset kiintiöstä Lapland Hotels Arenalle onnistuvat osoitteessa https://www.laplandhotels.com käyttämällä koodia ALLHLOKULJETUS.

Varauksen voi tehdä myös puhelimitse (+358 3 383 0500) tai sähköpostitse (arena@laplandhotels.com). Tarjoushinnan saa majoitukselleen mainitsemalla varauksen teon yhteydessä koodin ALLHLOKULJETUS.

Varaukset kiintiöstä tarjoushinnoin 13.1.2025 mennessä, jonka jälkeen päivän majoitushinnalla ja varausehdoilla. Majoitusvaraukset tehdään joustavin varausehdoin, joiden mukaan varaukselle pätee kuluton muutos- ja peruutusoikeus tulopäivään klo 18.00 asti. Majoituksen maksu suoritetaan paikanpäällä hotellin vastaanottoon (käteinen, pankki- tai luottokortti).

Paulus, Ilkka
Ilkka.Paulus@fcg.fi