Lisätietoja osoitteesta koulutusinfo@fcg.fi

Tervetuloa keskustelemaan Avaintan asiantuntijoiden kanssa ajankohtaisaiheista kuukausittain järjestettäville aamukahveille. Tunnin mittaiset keskustelutilaisuudet ovat suunnattuja kaikille Avaintan jäsenyhteisöjen edustajille ja ovat osallistujille ilmaisia.

Vakioaiheena käsittelemme työmarkkinoiden ajankohtaisia ja lisäksi luvassa on kuukausittain vaihtelevia ajankohtaisteemoja.

Liity mukaan aamukahveille kuulemaan, keskustelemaan ja esittämään mieltä askarruttavat kysymyksesi Avaintan asiantuntijoille.

Aamukahveista sanottua:

”Loistava konsepti. Ajankohtaista ja tarpeellista tietoa tiivistetysti, kiitos!”

”Todella hyvä ja tarpeellinen tilaisuus. Laadukkaat asiantuntijat, joilla selkeä tapa kertoa asiat.”

”Huippuhyvä! Ajankohtaista tietoa napakassa paketissa!”

Ilmoittautua voit koulutustilaisuuden alkuun asti!

klo 8.50 Etäyhteydet aukeavat.

klo 9 - 10 Aamukahvit Avaintan kanssa

Laine, Vesa
Avaintyönantajat AVAINTA ry
Toimitusjohtaja

Tilaisuus on maksuton.

Keskustelutilaisuudet ovat suunnattuja kaikille Avaintan jäsenyhteisöjen edustajille ja ovat osallistujille ilmaisia.

Koskenvesa, Essi
Essi.Koskenvesa@fcg.fi