Suomen Kuntaliiton ja FCG:n yhteistyönä järjestämässä kaksiosaisessa webinaarisarjassa ammatillisen koulutuksen järjestäjien luottamushenkilöt, hallitusten jäsenet ja muut päättäjät syventävät osaamistaan ammatillisen koulutuksen tehtäväkentästä, muuttuvasta toimintaympäristöstä sekä omasta tärkeästä ja kasvavasta roolistaan.

Koulutuskokonaisuus muodostuu kahdesta webinaarista, jotka toteutetaan klo 16.00 -18.30

• 17.9.
  • 24.9.

Viime toteutus sai positiivista palautetta:

"Kiitos hyvästä koulutuksesta ja erityiskiitos siitä, että toteutatte näitä etänä, jotta Pohjois-Suomestakin on helppo osallistua"

"Erityisesti luottamushenkilönä pidän tärkeänä, että saan ajankohtaista tietoa ammatillisen koulutuksen ajankohtaisista asioista"

Tästä koulutuksesta saat käyttöösi tallenteen.

Ohjelmaa valmistellaan yhteistyössä ammatillisen koulutuksen järjestäjien kanssa.

Hinta on 3100 € + alv 24% / ammatillisen koulutuksen järjestäjä.

Organisaatiokohtainen hinta ei rajaa osallistujamäärää.

Voitte perua ryhmän osallistumisen maksutta 2.9.2024 saakka. Veloitamme tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan, laskutamme koko osallistumismaksun.

Suomen Kuntaliiton ja FCG:n yhteistyössä järjestämässä kolmiosaisessa webinaarisarjassa ammatillisen koulutuksen järjestäjien luottamushenkilöt, hallitusten jäsenet ja muut päättäjät syventävät osaamistaan ammatillisen koulutuksen tehtäväkentästä, muuttuvasta toimintaympäristöstä sekä omasta tärkeästä ja kasvavasta roolistaan.

Paulus, Ilkka
Ilkka.Paulus@fcg.fi