Ilmoittaudu
- +
Valitse
Mahdolliset alennuskoodit voit syöttää kassalla.

Automatisoitu talousraportointi -webinaarin keskiössä on raportointikokonaisuus TOTT eli tietoja opetuksen taloudesta ja toiminnasta. Aamupäivässä läpikäydään yksityiskohtaisesti ja käytännönläheisesti  tämä raportointikokonaisuus kokeneiden asiantuntijoiden johdolla.

Erityisen hyödyllinen TOTT-koulutus on kuntakonsernien ja palveluntarjoajien taloushallinnon asiantuntijoiden lisäksi sivistystoimen talousraportoinnista vastaaville, joiden tehtävänimikkeenä on esimerkiksi toimisto-, hallinto-, palvelu-, talous- tai koulusihteeri.

Ilmoittautuneille lähetettävän ennakkokyselyn avulla sinulla on mahdollisuus saada vastauksia juuri sinua pohdituttaviin kysymyksiin.

Osallistujapalautteita edellisestä toteutuksesta:

”Koulutus oli todella hyvä. Asiaa tuli paljon ja nopealla temmolla.”

"Hyvin ajankohtainen ja monipuolinen. Selkeät ja asiantuntevat puhujat"

"Järjestelyissä ei moittimista."

Webinaarista saat käyttöösi tallenteen 7 vrk:n ajaksi koulutuksen jälkeen.

Ilmoittauduthan 26.3. mennessä.


Lisää alan kiinnostavimpia koulutuksia täältä

Ohjelma

Yksityiskohtainen ohjelma julkistetaan loppuvuodesta 2024

Asiantuntijat

Hänninen, Seppo
Erityisasiantuntija, opetusalan kustannukset ja rahoitus
Korhonen, Minnamaria
talousraportoinnin asiantuntija

Hinnat

Hinta on 390 € + voimassaoleva alv / hlö

Jos organisaatiostanne osallistuu 4 henkilöä tai enemmän, hinnoittelu on seuraavan portaikon mukainen:

4–10 hlöä, hinta yhteensä 1560 € + alv
11–20 hlöä, hinta yhteensä 2500 € + alv
21–30 hlöä, hinta yhteensä 3200 € + alv
31–40 hlöä, hinta yhteensä 4000 € + alv
41–50 hlöä, hinta yhteensä 4500 € + alv
51–60 hlöä, hinta yhteensä 5000 € + alv
61-70 hlöä hinta yhteensä 5200 € + alv
71 -100 hlöä hinta yhteensä 5500 € + alv
101 tai enemmän, hinta yhteensä 5800 € + alv

Hinta sisältää opetuksen ja sähköisen materiaalin. Hintaan lisätään laskutuslisä (5€ + alv).

Ilmoittautumisen peruutus

Voit perua osallistumisesi maksutta 19.3.2025 saakka. Veloitamme tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan, laskutamme koko osallistumismaksun. Mikäli olet estynyt osallistumaan, voit ilmoittaa toisen osallistujan organisaatiostasi tilallesi.

Kenelle

Webinaari on tarkoitettu kuntien ja kuntayhtymien automatisoidun talousraportoinnin vastuuhenkilöille ja tiedon tuottajille sekä taloushallinnon palveluntarjoajille.
 
Erityisen hyödyllinen tämä koulutus on kuntakonsernien ja palveluntarjoajien taloushallinnon asiantuntijoiden lisäksi sivistystoimen talousraportoinnista vastaaville, joiden tehtävänimikkeenä on esimerkiksi toimisto-, hallinto-, palvelu-, talous- tai koulusihteeri.

Lisätietoa

Hannukkala, Pekka
Koulutuspäällikkö
Pekka.Hannukkala@fcg.fi
+358 40 744 9474
Asiakaspalvelu, koulutukset
koulutusinfo@fcg.fi
041 730 9011
Tavoitettavissa arkisin 8.30-15.00