Data on talouden raaka-aine, jonka jakamisesta syntyy lisäarvoa. Datatalous tukee muun muassa vihreää siirtymää ja terveysdatan hyödyntämistä. EU on laatinut säädöksiä digitalisaation ja datatalouden kehittämisen tueksi.

Miten julkinen hallinto voi tukea datalouden kehitystä, ja millaisia muutoksia organisaatioiden toimintamalleihin tämä mahdollisesti vaatii?

Datatalouden koulutuskokonaisuuden tavoitteena on lisätä julkisessa hallinnossa työskentelevien asiantuntijoiden osaamista datalainsäädännöstä, datataloudesta, datan hallinnasta ja hyödyntämisestä, digitalisaatiosta, tiedonhallinnasta ja tietojohtamisesta.

Koulutuskokonaisuuteen kuuluu neljä webinaaria:

Osallistujien on mahdollista ilmoittautua ja osallistua myös vain yksittäisiin webinaareihin.

Lisää alan kiinnostavimpia koulutuksia täältä

Koulutuskokonaisuuteen kuuluu neljä webinaaria:

Koulutuskokonaisuuden hinta on 1020 € + alv 24%.

Koulutuskokonaisuus laskutetaan kokonaan kerralla. Hintaan lisätään laskutuslisä (5€ + alv).

Viimeinen kuluton peruutuspäivä 12.8.2024.

Koulutuskokonaisuus on suunnattu julkisen hallinnon digitaalisen kehittämisen, tiedonhallinnan ja IT:n asiantuntijoille, organisaatioiden johtaville virkamiehille ja luottamushenkilöille sekä kaikille datatalouden kokonaisuudesta kiinnostuneille.

Raitio, Päivi
Paivi.Raitio@fcg.fi