Ennakkoperintäpäivä on ajankohtaispäivä ennakkoperinnästä ja työeläkevakuuttamisesta palkanlaskennan esimiehille ja palkanlaskijoille. Kuulet vuodenvaihteen ajankohtaisimmat verohallinnon ja työeläkevakuuttamisen asiat.

Kouluttajina toimivat Verohallinnon ja Kevan asiantuntijat.

Toteutamme kolme samansisältöistä ennakkoperintäpäivää:

Valitse sopivin toteutus ja ilmoittaudu mukaan palkkahallinnon loppuvuoden tärkeimpään koulutukseen.

Edellisen toteutuskerran saamaa palautetta:

"Esitykset Verohallinnon ja Kevan asioista erittäin selkeitä ja kattavia. Kiitokset!"

"Erinomainen tietopläjäys erinomaisilla puhujilla, kiitos."

"Kiitokset molemmille puhujille selkeästä esityksestä ja hyvästä esitys materiaalista."

"Ajankohtainen, hyödyllinen palkkahenkilöstölle."

"Erittäin hyvät teemat."

"Loistava, ajankohtainen ja hyödyllinen koulutus. Kiitos!"

Hinta on 310 € + alv 24 % /hlö.

Mikäli samasta organisaatiosta osallistuu 4 osallistujaa tai enemmän, on osallistumishinta 270 € + alv /henkilö.
Ryhmäalennus huomioidaan laskutusvaiheessa.

Hinta sisältää opetuksen, sähköisen materiaalin ja ohjelmassa mainitut ateriat. Hintaan lisätään laskutuslisä (5 € + alv).

lmoittautumisen peruutus.
Voit perua osallistumisesi maksutta 18.11.2024 saakka. Veloitamme tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan, laskutamme koko osallistumismaksun. Mikäli olet estynyt osallistumaan, voit ilmoittaa toisen osallistujan organisaatiostasi tilallesi.

Original Sokos Hotel Lakeus

Koulutus on tarkoitettu kaupunkien, kuntien, kuntayhtymien, kuntien liikelaitosten ja yhtiöiden sekä seurakuntien palkkaus- ja palvelussuhdeasioita hoitaville.

Heikkinen, Tarja
Tarja.Heikkinen@fcg.fi