Valitse osallistumistapa

Ennakkoperintäpäivä on ajankohtaispäivä ennakkoperinnästä ja työeläkevakuuttamisesta palkanlaskennan esimiehille ja palkanlaskijoille. Kuulet vuodenvaihteen ajankohtaisimmat verohallinnon ja työeläkevakuuttamisen asiat.

Kouluttajina toimivat Verohallinnon ja Kevan asiantuntijat.

Toteutamme kolme samansisältöistä ennakkoperintäpäivää:

Valitse sopivin toteutus ja ilmoittaudu mukaan palkkahallinnon loppuvuoden tärkeimpään koulutukseen!

Edellisen toteutuskerran saamaa palautetta:

"Esitykset Verohallinnon ja Kevan asioista erittäin selkeitä ja kattavia. Kiitokset!"

"Erinomainen tietopläjäys erinomaisilla puhujilla, kiitos."

"Kiitokset molemmille puhujille selkeästä esityksestä ja hyvästä esitys materiaalista."

"Ajankohtainen, hyödyllinen palkkahenkilöstölle."

"Erittäin hyvät teemat."

"Loistava, ajankohtainen ja hyödyllinen koulutus. Kiitos!"

HUOM!
Koulutuksen toteutusmuoto saattaa muuttua riippuen etä- ja lähiosallistujien määrästä.

Hinta on 310 € + alv 24 % /hlö.
Mikäli samasta organisaatiosta osallistuu paikanpäälle 4 tai enemmän, on osallistumishinta 270 € + alv /henkilö.

Jos organisaatiostanne osallistuu etänä 4 henkilöä tai enemmän, ryhmähinnoittelu on seuraavan portaikon mukainen:
11–20 hlöä, hinta yhteensä 2000 € + alv
21–30 hlöä, hinta yhteensä 2400 €  + alv
31–40 hlöä, hinta yhteensä 2900 €  + alv
61 tai enemmän, hinta 4500 €  + alv

Ryhmäalennus huomioidaan laskutusvaiheessa.

Hinta sisältää opetuksen ja sähköisen materiaalin sekä lähiopetukseen osallistuville lisäksi ohjelmassa mainitut ateriat. Hintaan lisätään laskutuslisä (5 € + alv).

Ilmoittautumisen peruminen
Voit perua osallistumisesi maksutta 19.11.2024 saakka. Tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan, laskutamme koko osallistumismaksun. Mikäli olet estynyt osallistumaan, voit ilmoittaa toisen osallistujan organisaatiostasi tilallesi.

Osallistumismuodon vaihtaminen:
Osallistumismuodon (paikan päällä/etänä) voi vaihtaa kuluitta 8 vrk ennen tilaisuutta. Tämän jälkeen tehdystä vaihdosta veloitamme 60 € + alv.

Original Sokos Hotel Presidentti

Eteläinen Rautatiekatu 4
HELSINKI

Koulutus on tarkoitettu kaupunkien, kuntien, kuntayhtymien, kuntien liikelaitosten ja yhtiöiden sekä seurakuntien palkkaus- ja palvelussuhdeasioita hoitaville.

Heikkinen, Tarja
Tarja.Heikkinen@fcg.fi