Lisätietoja osoitteesta koulutusinfo@fcg.fi

Itseohjautuvuus tiimeissä antaa mahdollisuuden tiiminjäsenten vahvuuksien maksimaaliseen hyödyntämiseen sekä mielekkääseen ja tulokselliseen työhön. Itseohjautuvuus ei tapahdu kuitenkaan itsestään, vaan sitä tulee rakentaa tietoisesti ja yhdessä.

Eväitä itseohjautuvan tiimin takentamiseen -koulutuksessa saat eväitä konkreettisiin itseohjautuvan tiimin arjen kysymyksiin ja itseohjautuvan tiimin rakentamisen aloittamiseen. Tervetuloa mukaan pohtimaan, miten teidän tiimistänne rakennetaan mielekäs ja tehokas työympäristö!

Ilmoittauduthan tähän koulutukseen 26.9. mennessä

8.45 Yhteydet avataan - tekniikan testausta

9.00 Koulutus alkaa

• Tiimin tehtävät ja tavoitteet ohjaamassa tekemistä
  • Tiimin yhteiset pelisäännöt ja toimintamallit
  • Konflikteja ratkaisujen toimintamallit ja käytänteet
  • Roolit ja niiden jakaminen
  • Mitä osaamista meiltä vaaditaan
  • Yhdessä ja erikseen ajattelua, päätöksiä ja tekemistä

12.00 Koulutus päättyy

Kouluttajina toimivat kokeneet henkilöstöjohtamisen osaajat Marianne Kukko & Mira Pitkäranta, Lygge Oy:stä.

Koulutuksen aikana pidetään 1-2 lyhyttä taukoa.

Muutokset mahdollisia.

Kukko, Marianne
Lygge Oy
FT, KTM, pedagoginen pätevyys, sertifioitu Business coach, sertifioitu Everything DiSC -valmentaja
Marianne on asiantuntija johtamisen, organisaation kehittämisen, tiimityöskentelyn, itsensä johtamisen ja oppimisen alueilla. Hänellä on pitkä kokemus organisaatioiden kehittämis-, valmennus- ja johtotehtävistä niin julkiselta kuin yksityiseltä sektorilta. Marianne on toiminut mm. tutkijana, kehittäjänä ja kouluttajana sekä kehittämis- ja hallintojohtajana. Muutos ja niissä toimiminen on yhteinen nimittäjä Mariannen kokemuksessa. Mariannella on vankka kokemus erilaisten ja -kokoisten ryhmien kouluttamisesta, valmentamisesta ja sparraamisesta erilaisissa organisaatioissa ja tilanteissa. Toimintatyyliltään hän on energinen ja innostava valmentaja, joka taitaa erinomaisesti teorian kytkemisen käytännönläheisesti arjen kysymyksiin ja tekemiseen.
Pitkäranta, Mira
Lygge Oy
Kauppatieteiden maisteri, sertifioitu Business Coach
Mira on asiantuntija itseohjautuvuuden, tiimityöskentelyn ja osaamisen kehittämisen sekä johtamisen ja organisaation kehittämisen alueilla. ​ Hänellä on 20 vuoden kokemus johtamisen ja organisaatioiden kehittämisen sekä henkilöstöjohtamisen tehtävistä erilaisissa organisaatioissa asiantuntijaorganisaatioista raskaampaan teollisuuteen. Hän on työskennellyt johtoryhmissä sekä kehittänyt johtoryhmiä ja erilaisten tiimien toimintaa. Miralla on laaja kokemus erilaisten ja -kokoisten ryhmien kouluttamisesta, valmentamisesta ja sparraamisesta erilaisissa organisaatioissa ja tilanteissa. Valmentajana hän on ammattitaitoinen, kehittävä ja innostava. Ratkaisukeskeisyys on Miran erityinen vahvuus.

Hinta on 230 € + alv 24 % /hlö

21–30 hlöä, hinta yhteensä 1900 € + alv

Hinta sisältää opetuksen ja sähköisen materiaalin.
Hintaan lisätään laskutuslisä.

Voit perua osallistumisesi maksutta 19.9.2022 saakka. Veloitamme tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan, laskutamme koko osallistumismaksun. Mikäli olet estynyt osallistumaan, voit ilmoittaa toisen osallistujan organisaatiostasi tilallesi.

Esimies tai henkilöstöhallinnon asiantuntija, tervetuloa mukaan koulutukseen pohtimaan itseohjautuvuuden edistämistä omassa työyhteisössäsi!