Tervetuloa ottamaan Facebookin ja Instagramin salat haltuun!

Koulutuksen jälkeen osaat tuottaa sisältöä molempiin kanaviin, ymmärrät some-kanavien toimintalogiikan sekä ymmärrät, kuinka kunta voi näkyä kanavissa.

Syvennymme koulutuksessa Facebookin ja Instagramin erityispiirteisiin: Ketä tavoitat ja millianen sisältö heihin vetoaa? Opit myös hyödyntämään sovellusten tarjoamaa dataa tehokkaasti viestinnän parantamiseksi.

Koulutuksessa käsitellään seuraavia teemoja:

• Facebookin ja Instagramin perusteiden kertaus
• Viimeisimmät muutokset Facebookissa ja Instagramissa
• Organisaationa Facebookissa ja Instagramissa
• Sisällöntuotannon mahdollisuudet ja haasteet
• Mittaamisen merkitys, määrittäminen ja tavoitteet
• Käytännön esimerkkejä

Viime toteutuksen palautteita:

"Paljon hyvää tietoa someviestinnän uutuuksista ja mahdollisuuksista viestinnän kannalta. Konkreettisia esimerkkejä eri tavoin toteutetuista julkaisuista, joista sai hyviä vinkkejä myös omaan työhön!"

"Paljon tärkeää asiaa, jotka käytiin selkeästi mutta napakasti"

"Mielenkiintoisia, ajankohtaisia, ja olennaisia esimerkkejä ja sekä mukavan osallistava ote"

Webinaari on osa Julkisen sektorin ja järjestöjen viestinnän koulutusohjelmaa. Tutustu koulutusohjelman sisältöön! Voit osallistua vain tähän yksittäiseenkin webinaariin.

Lisää alan kiinnostavimpia koulutuksia täältä

Koulutuksen aiheina:

• Facebookin ja Instagramin perusteiden kertaus
  • Viimeisimmät muutokset Facebookissa ja Instagramissa
  • Organisaationa Facebookissa ja Instagramissa
  • Sisällöntuotannon mahdollisuudet ja haasteet
  • Mittaamisen merkitys, määrittäminen ja tavoitteet
  • Käytännön esimerkkejä

Leino, Teija
iTello Oy
yrittäjä, viestinnän asiantuntija, MAT, Mti
Teija on markkinoinnin, viestinnän ja myynnin ammattilainen sekä kokenut kouluttaja. Hän on tehnyt pitkän, yli 20 vuoden työuran, media-alalla ja käytännössä elänyt median murroksen. Teijan laaja-alainen kokemus mediasta, sanomalehdestä someen, näkyy käytännössä hänen otteessaan toteuttaa markkinoinnin ja viestinnän suunnittelua, konsultointeja ja koulutuksia. Lisäksi hänellä on 20 vuoden ajalta kokemus kunnallisesta ja seutukunnallisesta päätöksenteosta muun muassa kunnanhallitustyöskentelystä yhteensä 16 vuotta. Teija onkin erikoistunut erityisesti kuntien viestintään ja markkinointiin. Poliittisia luottamustoimia hänellä ei enää ole ollut vuoden 2012 jälkeen. Teija innostuu kaikesta uudesta ja saa muutoksesta voimaa mennä eteenpäin. ”Haluan hyödyntää markkinoinnin ja viestinnän eri kanavia mahdollisimman
tehokkaasti ja saada niistä kaiken irti”, sanoo Teija.

Hinta on 270 € + alv 24% / hlö

Viimeinen kuluton peruutuspäivä on 5.11.2024. Tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista peritään 50 % koulutuksen hinnasta, johon lisätään laskutuslisä 5 €. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan ja osallistuja jättää saapumatta tilaisuuteen, laskutetaan koko osallistumismaksu. Maksuun lisätään arvonlisävero.

Koulutus on keskusteleva, käytännönläheinen ja hyödyllinen kaikille, jotka suunnittelevat tai toteuttavat julkisen sektorin tai järjestötoiminnan viestintää. Koulutus sopii esimerkiksi kuntien, hyvinvointialueiden ja järjestöjen tiedottajille, markkinointia toteuttaville, esimiehille, tiiminvetäjille, viestinnän ja markkinoinnin suunnittelijoille, assistenteille, sihteereille, koordinaattoreille ja asiakaspalvelun työntekijöille.

Pajunpää, Marianne
Marianne.Pajunpaa@fcg.fi