Kaipaatko perehdytystä kuntien ja hyvinvointialueiden hallinnon keskeisiin teemoihin? Haluatko kehittää osaamistasi hyvän hallinnon periaatteista?

Hallinnon koulutusohjelma on koottu perehdytykseksi ja osaamisen kehittämisen tueksi kuntien ja hyvinvointialueiden organisaatioiden hallinnossa työskenteleville. Onpa vastuualueesi hallinnossa mikä tahansa, hyvän hallinnon kulmakivien tuntemus on avain työn menestyksekkääseen hoitamiseen.

Webinaareissa kuullaan alan parhaiden asiantuntijoiden puheenvuoroja, jotka pohjautuvat aina uusimpaan lainsäädäntöön.

Koulutusohjelma koostuu seuraavista webinaareista:

Koulutusohjelmaan osallistuvat saavat myös 3 kk ajaksi käyttöönsä Hallinnon tuki -digitaalisen oppimisalustan. Hallinnon tuki -palvelumme on suunniteltu vastaamaan hallinnon monipuolisiin osaamistarpeisiin. Se tarjoaa ajasta ja paikasta riippumatonta tietoa juuri silloin, kun sitä kiireisessä arjessa tarvitaan.

Kuuden kattavan kurssipaketin ja niistä koostuvien mikrokurssien avulla tutustut seuraaviin teemoihin:

• Kunnallishallinnon perusteet
  • Valmistelun ja esittelyn perusteet
  • Julkisuus & Salassapito
  • Kunnan hankinnat ja kilpailuttaminen
  • Varautumisen perusteet kunnille
  • Vaikutustenarviointi

Suorittamalla koko koulutusohjelman saat todistuksen kokonaisuuden suorittamisesta ja säästät kustannuksissa. Lisäksi koko koulutusohjelmaan osallistuvien käytössä on verkkoympäristö, jossa voi vaihtaa ajatuksia toisten osallistujien kanssa!

Verkkoympäristöstä löytyvät kaikki opintokokonaisuuden materiaalit. Koulutusohjelman osat on mahdollista suorittaa myös yksittäin

Tervetuloa kattavan koulutuskokonaisuuden pariin kehittymään ammatillisesti! Aloitus onnistuu joustavasti elo-syyskuun aikana.

Koulutusohjelma koostuu seuraavista osista:

Hallinnon tuki -digikanavan sisältö käyttöösi 3 kk ajaksi:

Hallinnon tuki sisältää yli 10 tuntia materiaalia pilkottuna helposti sisäistettäviin mikrosisältöihin. Hallinnon tuki muodostuu kuudesta eri teemaa käsittelevästä kurssipaketista:

1. Kunnallishallinnon perusteet -kurssipaketti (6h)
  2. Valmistelun ja esittelyn perusteet -kurssipaketti (6h)
  3. Julkisuus & Salassapito -kurssipaketti (1,5h)
  4. Kunnan hankinnat ja kilpailuttaminen -kurssipaketti (3h)
  5. Varautumisen perusteet kunnille -kurssipaketti (5h)
  6. Vaikutustenarviointi -kurssipaketti (3,5h)

Lue lisää Hallinnon tukii -digikanavan sisällöistä täältä.

Osallistumismaksu 1 590€ + alv 24%.

Laskutamme koulutusohjelman koko hinnan kerralla koulutusohjelman alkamisen yhteydessä.

Viimeinen kuluton peruutuspäivä 28.7.2024.

Koulutusohjelma on suunnattu kaikille kuntien ja hyvinvointialueiden hallinnossa työskenteleville.

Tiusanen, Liina
Liina.Tiusanen@fcg.fi