Neuvottelupäivät koostuu teemaan linkittyvistä puheenvuoroista ja ajankohtaisista tilannekatsauksista. Tapahtuman klassikkopuheenvuoroissa paneudutaan oikeustapauksiin ja niiden taustoihin.

Päivät tarjoavat hankinta-alan toimijoille foorumin ajatusten jakamiseen yhdessä muiden asiantuntijoiden kanssa. Tervetuloa koko työyhteisön voimin hankinta-alan vuosittaiseen huipputapahtumaan kuulemaan alan uusimmista käänteistä ja verkostoitumaan valtakunnallisesti.

Luvassa on tiukkaa asiaa ja rentoa yhdessäoloa!

Tarjoaako yrityksesi palveluja julkiselle sektorille? Kiinnostaako näkyvyys tapahtumassa?

Osallistu yrityskumppanina – tavoitat tehokkaasti ja kohdistetusti uudet ja nykyiset asiakkaat, saat näkyvyyttä yrityksen tuotteille ja palveluille, ja verkostoidut muiden alan asiantuntijoiden kanssa. Lisätietoja kumppanuudesta ja varattavista paikosta sähköpostilla.

Liity keskusteluun #hankinta @FCG_Group

Tapahtuman ohjelma julkaistaan myöhemmin!

Mitä aikaisemmin ilmoittaudut tapahtumaan, sen edullisempaa on osallistuminen.

Kunnat, kuntayhtymät ja hyvinvointialueet:
5.4.2025 mennessä 690 € + voimassa oleva alv
4.6.2025 mennessä 790 € + voimassa oleva alv

Ryhmähinta kunnille, kuntayhtymille ja hyvinvointialueille, kun 4 tai useampi osallistuja (per hlö):

Ryhmähinta kunnille, kuntayhtymille ja hyvinvointialueille, kun organisaatiosta osallistuu 4 tai useampi henkilö. Huom. Ryhmähinnan edellytyksenä on, että kaikille ryhmään kuuluville henkilöille on ilmoitettu yhtenäiset laskutustiedot, jolloin ryhmä voidaan kokonaisuudessaan laskuttaa yhdellä koontilaskulla. Mikäli ryhmän jäseniä laskutetaan erikseen, oikeus ryhmähintaan raukeaa.
5.5.2025 mennessä 670 € + voimassa oleva alv / hlö

Muut organisaatiot:
12.4.2024 mennessä 790 € + voimassa oleva alv
12.6.2024 mennessä 890 € + voimassa oleva alv

Hinta sisältää ohjelman, sähköisen materiaalin sekä ohjelmassa mainitut ateriat. Lisäämme laskuun laskutuslisän 5 € (+ voimassa oleva alv).

Tapahtuman viimeinen kuluton peruutuspäivä on 13.5.2024. Tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme 100 % osallistumisen hinnasta. Sairastapauksissa osallistuminen on mahdollista vaihtaa kuluitta toiselle henkilölle.

Original Sokos Hotel Ilves

Hatanpään valtatie 1
TAMPERE

Neuvottelupäivät tarjoavat kuntien, hyvinvointialueiden, aluehallinnon, valtion hankintayksiköiden, seurakuntien ja yritysmaailman edustajille erinomaisen tilaisuuden yhteiseen keskusteluun, verkostoitumiseen ja alan johtavien asiantuntijoiden kuulemiseen.

Majoitus

Original Sokos Hotel Ilves

Hatanpään valtatie 1
TAMPERE

3.6.-5.6.2025

Standard yhden hengen huone 142 euroa / huone / yö
Standard kahden hengen huone 162 euroa / huone / yö

Huonehintaan sisältyy runsas hotelliaamiainen, hotelliasukkaiden
saunavuoro, langaton internetyhteys (Wi-Fi) ja alv.

Kiintiöstä tehdyt huonevaraukset tulee vahvistaa luottokortilla
varauksen yhteydessä. Huomioittehan ystävällisesti, että
tietosuojasyistä luottokorttitietoja ei saa lähettää sähköpostilla.

Maksutapa: Jokainen majoittuja vastaa itse omista majoituskuluistaan. Maksutapana hyväksymme käteisen, pankkikortin tai luottokortin.

Varaukset: Sokos Hotels Myyntipalvelu
Puhelin: +358 300 870 030 / yksittäiset huonevaraukset
Sähköposti: sokos.hotels@sok.fi

Hotellit Tampere | Majoitus - sokoshotels.fi

Mainitkaa ystävällisesti kiintiötunnus ”BHANKINTA25” varausta tehdessä.

Tiusanen, Liina
Liina.Tiusanen@fcg.fi