Ilmoittaudu
- +
Valitse
Mahdolliset alennuskoodit voit syöttää kassalla.

Hankinnan valmistelun perustana ovat organisaation tarpeet ja strategiset tavoitteet.

Koulutuksessa käydään läpi avoimen menettelyn hankintaprosessin vaiheet tarjouspyynnön julkaisemiseen asti. Hankinnan valmisteluun kannattaa panostaa riittävästi, koska kilpailutusprosessin alettua hankintaan voi tehdä enää vain rajatusti muutoksia.
 


Koulutuksessa opitaan perustiedot laadukkaan tarjouspyynnön valmistelusta. Tavoitteena on, että tarjouspyynnön perusteella tarjoajien on mahdollista laatia keskenään vertailukelpoisia tarjouksia. Tarjouspyynnön valmistelussa on tärkeää noudattaa voimassa olevaa hankintalainsäädäntöä.  

Tässä webinaarissa käydään läpi käytännönläheisesti: 

  • Hankinnan laadukas valmistelu 
  • Tarjouspyynnön ja hankintailmoituksen laatiminen 

Koulutus on osa Julkisten hankintojen peruskurssia. Tutustu peruskurssiin täältä. Voit ilmoittautua myös vain tähän yksittäiseen webinaariin.

Tästä koulutuksesta saat käyttöösi tallenteen 7 vrk:n ajaksi koulutuksen jälkeen.

Ilmoittauduthan 11.9. mennessä.


Lisää alan kiinnostavimpia koulutuksia täältä

 

 

Ohjelma

8.50 Linjat avataan

9.00 Koulutuksen avaus
Koulutuspäällikkö Liina Tiusanen, FCG Finnish Consulting Group Oy 

Koulutuksen aikana käsitellään seuraavat aiheet:  

  • Hankinnan laadukas valmistelu  
  • Tarjouspyynnön valmistelu 
  • Hankintailmoitus 

12.00 Koulutuksen päätös

Koulutuksen aikana pidetään 1-2 taukoa. 

Muutokset ohjelmaan mahdollisia.

Hinnat

Hinta on 240 € + voimassaoleva alv /hlö

Jos organisaatiostanne osallistuu 4 henkilöä tai enemmän, hinnoittelu on seuraavan portaikon mukainen:

4–10 hlöä, hinta yhteensä 960 € + alv
11–20 hlöä, hinta yhteensä 1600 € + alv
21–30 hlöä, hinta yhteensä 2000 € + alv
31–40 hlöä, hinta yhteensä 2400 € + alv
41–50 hlöä, hinta yhteensä 2600 € + alv
51–60 hlöä, hinta yhteensä 2800 € + alv
61-70 hlöä hinta yhteensä 3000 € + alv
71-100 hlöä hinta yhteensä 3200 € + alv
101 tai enemmän, hinta yhteensä 3400 € + alv


Hinta sisältää opetuksen ja sähköisen materiaalin. Hintaan lisätään laskutuslisä  (5 € + alv).

Ilmoittautumisen peruutus
Voit perua osallistumisesi maksutta 4.9.2025 saakka. Veloitamme tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan, laskutamme koko osallistumismaksun. Mikäli olet estynyt osallistumaan, voit ilmoittaa toisen osallistujan organisaatiostasi tilallesi.

Sijainti

FCG Zoom

Kenelle

Koulutus on suunnattu erityisesti hankinta-asiantuntijoille, mutta se sopii kaikille hankintayksiköiden viranhaltijoille ja työntekijöille, jotka tarvitsevat perustiedot julkisia hankintoja ohjaavasta sääntelystä ja hankintaprosessin vaiheista. Myös tarjoajien edustajat ovat tervetulleita koulutukseen. 
 

Lisätietoa

Tiusanen, Liina
Koulutuspäällikkö
Liina.Tiusanen@fcg.fi
+358 41 731 6634
Rope, Tua
Koulutuskoordinaattori
Tua.Rope@fcg.fi
+358 41 730 2370