Hankinnan valmistelun perustana ovat organisaation tarpeet ja strategiset tavoitteet.
Koulutuksessa käydään läpi avoimen menettelyn hankintaprosessin vaiheet tarjouspyynnön julkaisemiseen asti. Hankinnan valmisteluun kannattaa panostaa riittävästi, koska kilpailutusprosessin alettua hankintaan voi tehdä enää vain rajatusti muutoksia.
Koulutuksessa opitaan perustiedot laadukkaan tarjouspyynnön valmistelusta. Tavoitteena on, että tarjouspyynnön perusteella tarjoajien on mahdollista laatia keskenään vertailukelpoisia tarjouksia. Tarjouspyynnön valmistelussa on tärkeää noudattaa voimassa olevaa hankintalainsäädäntöä.
Tässä webinaarissa käydään läpi käytännönläheisesti:
- Hankinnan laadukas valmistelu
- Tarjouspyynnön ja hankintailmoituksen laatiminen
Koulutus on osa Julkisten hankintojen peruskurssia. Tutustu peruskurssiin täältä. Voit ilmoittautua myös vain tähän yksittäiseen webinaariin.
Tästä koulutuksesta saat käyttöösi tallenteen 7 vrk:n ajaksi koulutuksen jälkeen.
Ilmoittauduthan 6.2. mennessä.
Lisää alan kiinnostavimpia koulutuksia täältä
Ohjelma
8.50 Linjat avataan
9.00 Koulutuksen avaus
Koulutuspäällikkö Liina Tiusanen, FCG Finnish Consulting Group Oy
Koulutuksen aikana käsitellään seuraavat aiheet:
- Hankinnan laadukas valmistelu
- Tarjouspyynnön valmistelu
- Hankintailmoitus
12.00 Koulutuksen päätös
Kouluttaja vahvistetaan myöhemmin.
Koulutuksen aikana pidetään 1-2 taukoa.
Muutokset ohjelmaan mahdollisia.
Hinnat
Hinta on 240 € + voimassaoleva alv /hlö
Jos organisaatiostanne osallistuu 4 henkilöä tai enemmän, hinnoittelu on seuraavan portaikon mukainen:
4–10 hlöä, hinta yhteensä 960 € + alv
11–20 hlöä, hinta yhteensä 1600 € + alv
21–30 hlöä, hinta yhteensä 2000 € + alv
31–40 hlöä, hinta yhteensä 2400 € + alv
41–50 hlöä, hinta yhteensä 2600 € + alv
51–60 hlöä, hinta yhteensä 2800 € + alv
61-70 hlöä hinta yhteensä 3000 € + alv
71-100 hlöä hinta yhteensä 3200 € + alv
101 tai enemmän, hinta yhteensä 3400 € + alv
Hinta sisältää opetuksen ja sähköisen materiaalin. Hintaan lisätään laskutuslisä (5 € + alv).
Ilmoittautumisen peruutus
Voit perua osallistumisesi maksutta 30.1.2025 saakka. Veloitamme tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan, laskutamme koko osallistumismaksun. Mikäli olet estynyt osallistumaan, voit ilmoittaa toisen osallistujan organisaatiostasi tilallesi.
Kenelle
Koulutus on suunnattu erityisesti hankinta-asiantuntijoille, mutta se sopii kaikille hankintayksiköiden viranhaltijoille ja työntekijöille, jotka tarvitsevat perustiedot julkisia hankintoja ohjaavasta sääntelystä ja hankintaprosessin vaiheista. Myös tarjoajien edustajat ovat tervetulleita koulutukseen.