Mitä uutta hulevesien hallinnassa?

Hulevesipäivässä perehdymme hulevesien hallinnan suunnitteluun, teknisiin ratkaisuihin ja erilaisten ratkaisujen vaikutuksiin. Mukana tuoreinta tutkimustietoa ja tietenkin käytännön esimerkkejä.

Koulutuspäivän sisällöstä hyötyvät laajasti kaikki kunnissa hulevesien hallinnan kanssa työskentelevät. Mukana on ollut esimerkiksi kuntatekniikan, kaavoituksen, rakennusvalvonnan ja ympäristönsuojelun ammattilaisia.

Vuosittain vaihtuvat teemat ja alan parhaat asiantuntijat ovat saaneet hyvää palautetta:

”Koulutuksen sisältö oli monipuolinen ja sain paljon uutta tietoa päivän aikana”

”Erittäin mielenkiintoista, ajankohtaista, tarpeellista ja käytännönläheistä asiaa.”

"Teema ja valitut näkökulmat olivat hyvät, aiheet ajankohtaisia ja suurin osa sisällöstä itselleni hyödyllistä. Puhujat olivat hyviä ja samoin heidän esityksensä."

Pidä osaamisesi ajan tasalla ja ilmoittaudu mukaan!

Lisää alan kiinnostavampia koulutuksia täältä

Osallistumismaksu on 320 € / hlö + alv 24 %.

Jos organisaatiostanne osallistuu 4 henkilöä tai enemmän,
hinnoittelu on seuraavan portaikon mukainen:

Hinta sisältää opetuksen ja sähköisen materiaalin. Hintaan lisätään laskutuslisä (5 € + alv).

Voit perua osallistumisesi maksutta 4.3.2025 saakka. Veloitamme tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan, laskutamme koko osallistumismaksun. Mikäli olet estynyt osallistumaan, voit ilmoittaa toisen osallistujan organisaatiostasi tilallesi.

Hulevesipäivä on suunnattu kaikille, jotka osallistuvat hulevesien hallintaan, mm. kaavoituksen, rakennusvalvonnan, ympäristönsuojelun ja kuntatekniikan asiantuntijoille.

Toivonen, Milla
Milla.Toivonen@fcg.fi