Lisätietoja osoitteesta koulutusinfo@fcg.fi

Kaipaako työyhteisönne raikasta ja kokonaisvaltaista näkökulmaa työhyvinvointiin? Tämä runsas mutta kustannustehokas kokonaisuus mahdollistaa työhyvinvointitaitojen vahvistamisen yksilö- ja organisaatiotasolla.

Tutkittuun tietoon perustuvat tiedolliset ja toiminnalliset ohjelmat tuovat hyvinvoinnin osaksi työarkea. Tarjoamme tietoa ja oivalluksia hyvinvoinnin eri teemoista sekä luomme yhteisiä työpäivään solahtavia käytäntöjä. Loistava työkalu koko henkilöstön työhyvinvoinnin kehittämiseen, ylläpitoon ja hyvinvointia tukevan kulttuurin vahvistamiseen.

Hyvinvoinnin työelämätaidot -valmennusohjelma on työhyvinvointia ylläpitävä ja kehittävä kokonaisuus koko henkilöstölle, sisältäen tiedolliset ja toiminnalliset sisällöt kustannustehokkaasti:

Kesto: 3–6 kk, kuukausiteemoittain (esim. 3 kk syksyllä, 3 kk keväällä)
Toteutustapa: Viikoittainen virtuaalinen tapaaminen aina samaan aikaan esim. Teamsissä + tallenteet
Sisältö: Teemakuukausi alkaa 1 x 30 min teemawebinaarilla ja 3 x 10 min taukotuokioilla.

Taukotuokiot ovat 10 min kestoisia, viikoittaisia ohjattuja taukoja, joissa keskitytään joko liikuntaan tai palautumiseen, sisältäen esim. keskittymisharjoituksia, toimistojoogaa, stressinpurkua, niska-hartiaseudun venytyksiä, helpotusta alaselälle ja koko kehon virkistystä.

Esimerkkejä kuukausiteemoista (sis. webinaarit & taukotuokiot):

• Tavoitteesta tapa - tottumusten muuttamisen psykologiaa
  • Käynnistä palautuminen jo työpäivän aikana – taklaa fyysinen alikuormitus
  • Fiksut ravintovalinnat – varmista viretila arjessa
  • Kognitiivinen ergonomia – myös aivot tarvitsevat hyvän työympäristön
  • Palaudu paremmin – tutkitut keinot hermoston tasapainottamiseen
  • Kolotusvapaampi arki – fyysinen ergonomia ja täsmävinkit tietotyöläisille

Valmentajina toimivat Virkisteri Oy:n innostavat ja kokeneet asiantuntijat: Riikka Ilmivalta - työfysioterapeutti,  tietokirjailija ja luennoitsija
ja Kati Boijer-Spoof Heikinheimo - KTM, tietokirjailija ja luennoitsija, sertifioitu mindfulness- ja pilatesohjaaja, Auktorisoitu Personal Trainer (APT®) erikoistumisalueena ravitsemustiede.

Kerromme mielellämme lisää kokonaisuudesta ja sen sisällöistä! Pyydä tarkempi sisältökuvaus ja etsitään yhdessä käytännön ratkaisuja työyhteisönne hyvinvoinnin edistämiseksi!

Lisätietoja:

Marianne Pajunpää, marianne.pajunpaa@fcg.fi, +358 41 731 4688

Valmennusohjelman tarkempi sisältö suunnitellaan yhdessä tilaajan kanssa.

Boijer-Spoof Heikinheimo, Kati
Virkisteri Oy
Työhyvinvointivalmentaja

Katilla on pitkä kokemus asiantuntija- ja johtotehtävistä pörssiyhtiössä. Hän on taustaltaan KTM ja suorittanut lisäksi lukuisia (työ)hyvinvointialan koulutuksia. Yhdessä Riikka Ilmivallan kanssa kirjoittamassaan Etätyön hyvinvointioppaassa Kati on paneutunut hybridityön vaikutuksiin aivoihin, kehoon ja yhteisöllisyyteen. Katin luennoilta ja työpajoista saat takuulla oivalluksia ja konkreettisia työkaluja työhyvinvoinnin edistämiseen.

Ilmivalta, Riikka
Virkisteri Oy
Toimitusjohtaja

Energinen uudistaja Riikka Ilmivalta on kehittänyt suomalaista työelämää jo 20 vuoden ajan. Riikka on taustaltaan työfysioterapeutti ja laaja-alainen liikuntapalvelujen tuottaja. Hän on perustanut työhyvinvoinnin edistämiseen keskittyvän Virkisteri Oy:n. Riikan ydinosaamista on muun muassa kognitiivinen ja fyysinen ergonomia. Hän on kehittänyt Liikkuva Tauko® -konseptin vähentämään tietotyön passiivisuutta erityisesti etätyön yleistyttyä. Riikka on myös toinen Etätyön hyvinvointioppaan kirjoittajista.

Hinta sovitaan erikseen. Investoi hyvinvoivaan työyhteisöön ja pyydä tarjous!

Asiakkuusvastaava Riikka Kotamäki, Riikka.Kotamaki@fcg.fi, puh. +358 41 731 7626

FCG Teams

Valmennusohjelma on suunnattu kaikille, jotka haluavat edistää oman työyhteisönsä työhyvinvointia ja vuorovaikutusta.

Pajunpää, Marianne
Marianne.Pajunpaa@fcg.fi