Hyvinvointialueiden kirjanpitäjien ajankohtaispäivässä paneudumme hyvinvointialueiden kirjanpidon ja talouden ajankohtaisiin kysymyksiin.

Hyvinvointialueiden kirjanpitäjien ajankohtaispäivä kokoaa yhteen hyvinvointialueiden ja palvelukeskusten kirjanpidon ja taloushallinnon asiantuntijat. Ajankohtaispäivä tarjoaa ajankohtaiskatsauksen viimeisimmistä ohjemuutoksista sekä kehittämisen kannalta huomionarvoisista asioista.

Tästä koulutuksesta saat käyttöösi tallenteen 7 vrk:n ajaksi koulutuksen jälkeen.

9.00 Koulutuksen avaus
Koulutuspäällikkö Eeva Valtonen, FCG Finnish Consulting Group Oy

Aamupäivän aiheena:

• Tilintarkastajien havaintoja kirjanpidosta ja tilinpäätöksestä

11.30    Lounastauko

12.30    Iltapäivän aiheet:

• Välitilinpäätös ja tärpit budjetointiin
  • Ajankohtaista hyvinvointialueiden taloudesta

15.00    Koulutuspäivä päättyy

Aamu- ja iltapäivän aikana lyhyitä taukoja n. tunnin välein.

Muutokset ohjelmaan mahdollisia.

Kouluttajat:

Partner; liiketoimintajohtaja Minna Ainasvuori, tilintarkastuspalvelut, BDO oy

KHT, JHT, Partner; Aluejohtaja, Ulla-Maija Tuomela, BDO oy

Ainasvuori, Minna
BDO Oy
Partner, Liiketoimintajohtaja, tilintarkastuspalvelut HT, JHT
Minna Ainasvuori on toiminut tilintarkastajana, kuntatalouden ja –hallinnon asiantuntijana ja kouluttajana yli 15 vuoden ajan. Minna on kouluttanut lukuisissa kirjanpitoon, verotukseen, talouden suunnitteluun ja hallintaan sekä tarkastuslautakuntien arviointiin liittyvissä tilaisuuksissa vuodesta 2003 lähtien. Lisäksi hän on perehtynyt laaja-alaisesti kuntatalouden analysointiin ja kustannusrakenteiden tarkasteluun sekä sisäisen valvontaan ja riskienhallintaan.
Tuomela, Ulla-Maija
BDO Oy
KHT, JHT, Partner; Aluejohtaja
Ulla-Maija Tuomela on erikoistunut julkishallinnon ja yritysten lakisääteiseen tilintarkastukseen sekä taloushallintoon liittyvään koulutukseen ja konsultointiin. Ulla-Maija on toiminut kouluttajana ensisijaisesti kuntien, kuntayhtymien ja osakeyhtiöiden kirjanpidon ja tilinpäätöksen laatimiseen liittyvissä koulutuksissa. Talouskoulutusten lisäksi Ulla-Maija on ollut mukana sisäisen valvonnan ja riskienhallinnan koulutuksissa sekä kuntien työntekijöille että luottamushenkilöille. Koulutuskokemusta Ulla-Maijalla on jo yli parin vuosikymmenen ajalta.

Hinta on 390 € + alv 24 % / hlö

71 -100 hlöä hinta yhteensä 5500 € + alv
101 tai enemmän, hinta yhteensä 5800 € + alv.

Hinta sisältää opetuksen ja sähköisen materiaalin. Hintaan lisätään laskutuslisä (5 € + alv).

Ilmoittautumisen peruminen:
Voit perua osallistumisesi maksutta 27.8.2024 saakka. Tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan, laskutamme koko osallistumismaksun. Mikäli olet estynyt osallistumaan, voit ilmoittaa toisen osallistujan organisaatiostasi tilallesi.

Koulutus on suunnattu erityisesti hyvinvointialueiden ja palvelukeskusten taloushallinnon ammattilaisille.

Valtonen, Eeva
Eeva.Valtonen@fcg.fi