Oletko kaivannut keskusteluseuraa kaavoituksen strategisista kysymyksistä? Kaipaatko vertaisverkostoa?

Kaavoitusjohdon kesäpäivät on areena kaavoituksen johto- ja muissa strategisissa tehtävissä toimiville henkilöille.

Tule mukaan kuulemaan mielenkiintoisia puheenvuoroja, vaihtamaan kokemuksia ja tapaamaan kollegoita!

Aiemman tilaisuuden palautteita:

"Erittäin ajankohtaiset aiheet, jotka hyödyttävät suoraan työskentelyä. Esiintyjät ja esitykset erinomaisia."

"Verkostoitumismahdollisuudet hyvät"

"Hyvä kokonaisuus."

Ilmoittauduthan 10.4. mennessä.

Lisää alan kiinnostavimpia koulutuksia täältä

Hinta on 550 € + voimassaoleva alv / hlö

Hinta sisältää opetuksen, sähköisen materiaalin ja ohjelmassa mainitut ateriat. Hintaan lisätään laskutuslisä (5 € + alv).

Voit perua osallistumisesi maksutta 28.4.2025 saakka. Veloitamme tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan, laskutamme koko osallistumismaksun. Mikäli olet estynyt osallistumaan, voit ilmoittaa toisen osallistujan organisaatiostasi tilallesi.

Helsinki Congress Paasitorni

Paasivuorenkatu 5 A
HELSINKI

Kesäpäivät on räätälöity kuntien ja kaupunkien kaavoituksesta, kaupunkikehityshankkeista ja/tai maankäyttöpolitiikasta vastaaville henkilöille (esim. yleis- ja asemakaavapäälliköt, kaupunkisuunnittelujohto) tai muille henkilöille, jotka työssään tarkastelevat kaavoitukseen liittyviä kysymyksiä (konsultit, projektijohtajat jne.).

Majoitus

Scandic Paasi Hotel Helsinki

Tarvitsetko majoitusta?

Jokainen osallistuja varaa ja maksaa majoituksensa itse.

Voit varata huoneen edullisempaan hintaan Scandic Paasi Hotel Helsingistä tai Scandic Hakaniemestä.

Koulutuksemme aikana saat majoitusedun käyttöösi:
-10 % alennus päivän Full Flex -huonehinnasta.
Joustava majoitusvaraus, joka on muutettavissa ja peruttavissa aina saapumispäivään klo 18:00
mennessä. Oikeuttaa kanta-asiakasetuihin sekä kerryttää pisteitä.
Hintaan sisältyy runsas aamiainen, langaton internet sekä kuntohuoneen käyttö.

Varaukset:
Varaa helposti asiakasnumerolla D000029097
Scandicin kotisivulta syöttämällä asiakasnumero Varauskoodit-kohtaan tai
suoraan linkistä: https://www.scandichotels.fi/?bookingcode=D000029097

Scandic pidättää oikeuden olla tarjoamatta alennusta erityisen korkean kysynnän aikaan.

Nurmio, Emmi
Emmi.Nurmio@fcg.fi