Vuosittain järjestettävät koulutuspäivät kokoavat kuntien geodeetit ja kiinteistöinsinöörit verkostoitumaan ja pohtimaan yhteisesti ratkaisuja kuntien kiinteistö- ja mittaustoimen ajankohtaisiin haasteisiin. Ohjelmassa on kiinnostavia alustuksia, yhteistä keskustelua ja kokemusten jakamista.

Osallistujat ovat antaneet positiivista palautetta:

”Hyvä ohjelma, ajankohtaista asiaa ja mukavaa että oli jätetty myös aikaa vapaammalle keskustelulle.”

”Monta hyvää esiintyjää”

”Hyvät päivät ja niillä hyvä rakenne.”

"Teemojen valinta osui aivan nappiin! Ajankohtaisia aiheita, joita meilläkin oli jo mietitty."

"Erittäin hyvä että tämä koulutus on läsnä, koska keskustelu esitysten lomassa ja tauoilla on varmaan se tärkein anti. Muita kollegoja tapaa lähinnä tämän yhden kerran vuodessa."

Ilmoittaudu mukaan ajankohtaisten haasteiden äärelle.

Lisää alan kiinnostavimpia koulutuksia täältä

Hinta on 550 € + voimassaoleva alv / hlö

Hinta sisältää opetuksen, sähköisen materiaalin ja ohjelmassa mainitut ateriat. Hintaan lisätään laskutuslisä (5 € + alv).

Ilmoittautumisen peruminen:
Voit perua osallistumisesi maksutta 11.3.2025 saakka. Tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan, laskutamme koko osallistumismaksun. Mikäli olet estynyt osallistumaan, voit ilmoittaa toisen osallistujan organisaatiostasi tilallesi.

Original Sokos Hotel Tripla

Kuntien kiinteistöinsinööreille ja geodeeteille.

Majoitus

Original Sokos Hotel Tripla

Tarvitsetko majoitusta?

Jokainen osallistuja varaa ja maksaa majoituksensa itse.

Voit varata huoneen edullisempaan hintaan Original Sokos Hotel Triplasta ajalle 25.-27.3.

Huoneet varattavissa 18.3.2025 klo 18 asti (huoneita rajallinen määrä)

Standard yhden hengen huone 144,63 eur/huone/yö
Standard kahden hengen huone 164,63 eur/huone/yö

Varaukset: Sokos Hotels Myyntipalvelu
Puhelin: +358 300 870 000 / yksittäiset huonevaraukset
Sähköposti: sokos.hotels@sok.fi
Mainitse ystävällisesti tunnus ”BFCG Kiinteistöinsinöörien ja geodeettien neuvottelupäivät" varausta tehdessä.

www.sokoshotels.fi – varauskoodi netissä BFCGKIINTEISTOGEO25

Huonehintaan sisältyy runsas hotelliaamiainen, langaton internetyhteys (Wi-Fi) ja alv. Hotelli pidättää oikeuden alv-muutoksiin.

Huonevaraus tulee vahvistaa luottokortilla varauksen yhteydessä tai maksaa etukäteen.

Huomioithan ystävällisesti, että tietosuojasyistä luottokorttitietoja ei saa lähettää sähköpostilla.

Huonevarauksen peruutus

Kiintiöstä tehdyn yksittäisen varauksen viimeinen kuluton peruutuspäivä on 7
vuorokautta
ennen tulopäivää, ellei toisin ole sovittu.

Maksutapa: Maksutapana käteinen, pankkikortti tai luottokortti.

Nurmio, Emmi
Emmi.Nurmio@fcg.fi