Koulusihteerien ajankohtaispäivä vahvistaa ammatillista osaamista! Tilaisuudessa kuulet asiantuntijoiden alustukset työhön vaikuttavista ajankohtaisimmista ja tulossa olevista muutoksista.

Lähde mukaan kuulemaan ja keskustelemaan, kuinka hallita koulusihteerin työn moninaiset vaatimukset ja muutosten mukanaan tuomat haasteet.

Lainauksia aiempien ajankohtaispäivien saamista palautteista:

• "Koulutuksen sisältö oli hyvin mielenkiintoinen ja kouluttajat olivat todella hyviä."
  • "Oli jälleen kerran monipuolinen ohjelma, kiitos siitä."
  • "Sisältö oli hyvä, kiinnostava ja innostava. Kaikki kouluttajat olivat ammattilaisia, joten heidän esityksiään oli ilo seurata."
  • "Kiitos taas mukavasta ja antoisasta päivästä!
    Ohjelma oli hyvin suunniteltu. Ei ollut liian pitkiä luentoja ja puhujat olivat hyviä, ei tuntunut yhtään puuduttavalta. Hyvin jaksoi kuunnella kaikkia puhujia."
  • "Olipa taas hyvä koulutuspäivä, sai uutta virtaa omaan työhön ja paljon hyödyllisiä vinkkejä asiaan kuin asiaan."
  • "Paras koulutus pitkään aikaan. Varmasti tulen uudelleen!"

Tervetuloa mukaan!

8.15 Runsas aamiainen ja ilmoittautuminen

9.00 Tervetuloa Koulusihteerien ajankohtaispäivään!

Monipuolisia asiantuntijoiden puheenvuoroja mm.

• Kuntaliiton asiantuntijoiden ajankohtaiskatsaukset
  • Käytännön vinkit mm. Wilman ja Primuksen ajankohtaisista toiminnoista
  • Työhyvinvoinnin ja viestinnän ajankohtaiset teemat työn tueksi

15.30-16.15 Cocktail-tilaisuus, pientä suolaista & kuplivaa ja verkostoitumista!

16.15. Tilaisuus päättyy - kiitos osallistumisesta!

Ohjelma tarkentuu myöhemmin. Pidätämme oikeudet ohjelman muutoksiin.

Olemme uudistaneet hinnoitteluamme - mitä aikaisemmin ilmoittaudut tapahtumaan, sen edullisempaa on osallistuminen.

Early Bird -hinnat 6.12.2023 asti. Lippu voidaan siirtää toiselle henkilölle ja lipun peruminen on mahdollista 30 pv ennen tapahtumaa.

Kunnat, kuntayhtymät ja hyvinvointialueet: 300€ + alv.
Muut organisaatiot: 400€ + alv.

Kunnat, kuntayhtymät ja hyvinvointialueet:
Julkisen sektorin asiakkaat: Lippu voidaan siirtää toiselle henkilölle ja lipun peruminen on mahdollista 30 pv ennen tapahtumaa.
28.9.2024 mennessä 390€ + alv 24%
28.11.2024 mennessä 450€ + alv 24%

Ryhmähinta kunnille, kuntayhtymille ja hyvinvointialueille, kun 4 tai useampi osallistuja (per hlö). Lippu voidaan siirtää toiselle henkilölle ja lipun peruminen on mahdollista 30 pv ennen tapahtumaa.
29.10.2024 mennessä 350€ + alv 24% / hlö

Muut organisaatiot:
Yksityisen sektorin asiakkaat: Lippu voidaan siirtää toiselle henkilölle ja lipun peruminen on mahdollista 30 pv ennen tapahtumaa.
28.9.2024 mennessä 490€ + alv 24%
28.11.2024 mennessä 550€ + alv 24%

Hinta sisältää ohjelman, sähköisen materiaalin sekä ohjelmassa mainitut ateriat. Lisäämme laskuun laskutuslisän 5€ (+ alv 24 %).

Tilaisuus on suunnattu koulusihteereille.

Pajunpää, Marianne
Marianne.Pajunpaa@fcg.fi