Lisätietoja osoitteesta koulutusinfo@fcg.fi

Kunnallishallinnon tietoisku -verkkokurssi antaa hyvän perehdytyksen:

• Kuntaan toimintaympäristönä
  • Hyvään hallintoon
  • Viranhaltijan asemaan ja vastuuseen

Verkkokurssi on hyödyllinen erityisesti silloin kun kunnallinen toimintaympäristö ei ole vielä täysin tuttu tai jos kaipaa muistin virkistämistä. Perustietojen ja -taitojen lisäksi kurssi ohjaa keskeisimpien tietolähteiden luo.

Kurssi on jaettu kolmeen osioon, jotka jaksottavat käsiteltävät asiat helposti hahmotettaviin kokonaisuuksiin.

Kurssille on jatkuva ilmoittautuminen. Saat vuorokauden kuluessa ilmoittautumisestasi käyttäjätunnukset verkko-oppimisympäristöön sähköpostitse.

Kurssin suoritusaika on 1 kk.

Kurssin sisältö on jaettu kolmeen osioon:

1. Kunta toimintaympäristönä - kunnallishallinnon toimijat ja toimivalta
  2. Hyvä hallinto – hyvä harkinta
  3. Viranhaltijan vastuu ja asema

Kurssiin sisältyy videotallenteita, kirjallinen materiaali, verkossa suoritettavia tehtäviä ja lopputentti. Suoritettuasi kaikki kurssin tehtävät ja lopputentin hyväksytysti saat itsellesi todistuksen.
Kurssi suoritetaan omaan tahtiin itseopiskeluna. Voit halutessasi suorittaa tehtävät ja tentin useampaan kertaan. Kurssin suorittaminen edellyttää noin 1-2 tunnin työpanosta.

90 € + alv 24 % / hlö

101-150 hlöä hinta yhteensä 2000 € + alv

Mikäli osallistujia on 151 tai enemmän, pyydäthän erillistä tarjousta asiakkuuspäällikkö Leena-Kaisa Pantsulta (leena-kaisa.pantsu@fcg.fi).

Ilmoittautuminen on sitova ja kurssi laskutetaan tunnusten lähettämisen jälkeen. Hintaan lisätään laskutuslisä (5 € + alv).

Priima verkkokurssi

Verkkokurssi - Opiskele etänä!

Kurssi sopii hyvin perehdytykseksi uusille viranhaltijoille ja työntekijöille, mutta myös kokeneemmille tietojen päivittämiseen. Kurssi voidaan suorittaa työn ohessa, sillä oppiminen tapahtuu omatoimisesti verkossa itsenäiseen tahtiin.

Tiusanen, Liina
Liina.Tiusanen@fcg.fi