Lisätietoja osoitteesta koulutusinfo@fcg.fi

Kustannuslaskenta on keskeinen väline organisaatioiden talouden ohjauksessa. Kustannuslaskennan perusteet -koulutuksessa saat käytännönläheisten esimerkkien avulla varmuutta talousosaamiseesi. Teille organisaatiokohtaisesti räätälöidyllä tilauskoulutuksella vastaatte juuri teidän henkilöstönne taloustaidon haasteisiin!

Kustannuslaskennan pohjana on tuotteistaminen, jonka tavoitteena on selvittää tuote- tai palvelukohtaiset kustannukset. Kustannusvertailuja ja tuotteistamista tarvitaan sekä tuotantovaihtoehtojen vertailussa että päätöksenteon tukena.

Palautteita aiemmasta tilaisuudesta:

"Selkeä ja kattava koulutus"

"Hyvät kouluttajat"

Pääsette vaikuttamaan toteutuksen suunnitteluun alusta asti. Sovimme yhdessä teidän tarpeita vastaavan sisällön lisäksi muun muassa ajankohdasta, toteutustavasta ja koulutuksessa käytettävistä osallistavista menetelmistä. Jättäkää tekniset haasteet meille ja nauttikaa uuden oppimisesta!

Koulutuksen tarkempi sisältö ja kesto suunnitellaan yhdessä tilaajan kanssa.

Ota yhteyttä ja suunnitellaan juuri teidän tarpeitanne vastaava koulutus!

Lisää alan kiinnostavimpia koulutuksia täältä

Koulutuksen tarkempi ohjelma suunnitellaan yhdessä tilaajan kanssa.

Koulutuksen ohjelma:

Kustannuslaskennan lähtökohdat

• Tuotteistaminen
  • Kustannuslaskennan tarkoitus
  • Kustannuskäsitteet

Suoritekohtainen kustannuslaskenta

• Jakolaskenta
  • Ekvivalenssilaskenta
  • Lisäyslaskenta
  • Toimintolaskenta

Make or buy-analyysi

Hinta sovitaan erikseen. Investoi työyhteisöönne osaamiseen ja pyydä tarjous!

Asiakkuusvastaava Riikka Bäckström, Riikka.Backstrom@fcg.fi, puh. +358 41 731 7626

Koulutus on suunnattu kaikille, jotka tarvitsevat perustietoa kunta-alan kustannuslaskennasta sekä kustannuslaskennan tietojen hyödyntämisestä.

Valtonen, Eeva
Eeva.Valtonen@fcg.fi